سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
یکی از رهبران ائتلاف بحرین تاکید کرد

شوکه‌شدن حکومت‌بحرین ازتظاهرات‌مردمی

يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 438986
پایگاه اینترنتی العالم اعلام کرد: یکی از رهبران ائتلاف بحرین تاکید کرد که تظاهراتی که به مناسبت سالروز استقلال این کشور برگزار شد، نظام حاکم و تمام ناظران را شوکه کرد.
به گزارش جهان به نقل از بخش فارسی پایگاه اینترنتی شبکه العالم نوشت، ضیاء بحرانی در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت شمار زیادی از هموطنان علی رغم آنکه نظام بحرین بیش از ۴۰ ایست بازرسی در نقاط مختلف کشور ایجاد کرده بود، در تظاهرات اطراف میدان لؤلؤ در منامه شرکت کردند. این تظاهرات افتخار آمیز تا ابد در صفحات انقلاب ۱۴ فوریه خواهد درخشید.

وی افزود: نظام بحرین گمان می کند که با مستقر کردن هزاران مزدور خارجی در خیابان ها، زمام امور را به دست گرفته و موفق به سرکوب ملت شده است؛ اما تظاهرات ۱۴ آگوست ۲۰۱۵ به جهانیان و تمام ناظران ثابت کرد که نمی توان ملت بحرین را سرکوب کرد و یا به تسلیم واداشت.

بحرانی تصریح کرد که نظام بحرین با تخریب بنای تاریخی میدان لؤلؤ در سال ۲۰۱۱، قصد داشت آن را از حافظه ملت بزداید؛ اما خیزش مردمی به سمت این میدان که ملت آن را میدان شهدا می نامد، تاثیر آن بر ملت بحرین را ثابت کرد و اینکه این میدان در وجدان هر شهروند آزاده غیور جای دارد.

این رهبر ائتلاف بحرین در پایان اظهار کرد که ملت با تمام فداکاری ها و مقاومت های اسطوره ای از شروع انقلاب در سال ۲۰۱۱ تا به امروز، هرگز راه حلهای سطحی موقت ناچیز را نمی پذیرد و از حق مشروع خود در تعیین سرنوشت بدون دخالتهای خارجی صرف نظر نخواهد کرد. نظام آل خلیفه پس از آنکه ارتش های خارجی را به کشور فراخواند، جنایتهای فجیعی علیه ملت مرتکب شد و خود را در آغوش آمریکا و انگلیس انداخت و دیگر هیچ مشروعیتی ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *