پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

تشریح جزئیات ادغام مرزبانی ناجا در ارتش

يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 438979
سخنگوی ناجا در مورد ادغام مرزبانی ناجا در ارتش گفت: هیچ ابلاغی در این خصوص فعلاً به ما نرسیده است و مسئولیت مرزها کمافی‌السابق به عهده ناجاست.
به گزارش جهان، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی ناجا در گفت‌وگو با فارس، در مورد آخرین جزییات طرح ادغام مرزبانی ناجا در ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: کمافی‌السابق مسئولیت مرزها به عهده نیروی انتظامی است و طبق روال قبل کارها انجام می‌شود.

سخنگوی نیروی انتظامی تصریح کرد: هیچ ابلاغی در این خصوص فعلاً انجام نشده و ما تابع مقررات هستیم و هر آنچه که تصمیم بگیرند و به نفع مملکت باشد آن را انجام می‌دهیم.

معاون اجتماعی ناجا در مورد نگرانی مرزبان‌ها از این طرح اظهار داشت: مطمئن باشند که اگر چنین اتفاقی بیفتد تمام ساز و کارهایش انجام خواهد شد و مشکلی پیش نخواهد آمد.

سردار منتظرالمهدی در پاسخ به این سوال که طرح ادغام مرزبانی ناجا در ارتش چند درصد محقق می‌شود گفت: نمی‌دانم و نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *