دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

پیام تسلیت‌جعفری برای درگذشت مادرشهید

شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 438736
فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت شهربانو اسکندریان مادر سردار شهید حسن شوکت پور، را به خانواده معظم شهید شوکت پور تسلیت گفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت هفتمین روز درگذشت مرحومه شهربانو اسکندریان مادر سردار شهید حسن شوکت‌پور، درگذشت این بانوی مومنه را به خانواده معظم شهید شوکت پور تسلیت گفت.

فرمانده کل سپاه در این پیام ضمن آرزوی علو درجات برای مرحومه اسکندریان و صبر و شکیبایی برای خانواده آن مادر فداکار، آورده است: درود و تحیت الهی بر روح آن بانوی صالحه که عمر خویش را به زهد و ارادات به خاندان عصمت و طهارت(ع) سپری و در دامان پر مهر خویش دلاور مردی چون سردار شهید «حسن شوکت پور» را برای دفاع از اسلام عزیز تربیت نموده و در این راه تقدیم حق کرده است.

مرحومه بانو شهربانو اسکندریان نوزدهم مردادماه بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان کوثر سمنان درگذشت.

سردار شهید حسن شوکت پور فرمانده لجستیک کل سپاه پاسداران بود که در عملیات والفجر هشت در فاو از ناحیه کمر براثر اصابت ترکش توپ قطع نخاع شد اما به رغم این جانبازی، همچنان در اداره دفاع مقدس حضوری فعال داشت تا اینکه در سال ۱۳۶۸ به دلیل آثار ناشی از جانبازی به شهادت رسید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در سفر سال ۱۳۸۵ به استان سمنان در جمع خانواده معظم شهدا از شهیدان شوکت پور و اخلاقی به عنوان ایثارگران شاخصی که در حین جانبازی به صحنه دفاع از میهن بازگشته اند و در نهایت به شهادت رسیدند، به نیکی یاد کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *