سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۸

خودروی دردسرساز علی دایی+عکس

جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۳۴
کد مطلب: 438549
روز گذشته علی دایی در کنفرانش خبری پیش از آغاز دیدار تیمش برابر گسترش فولاد، دلیل جالبی برای دیر آمدن عنوان کرده است.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین، علي دايي سرمربي صباي قم در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که چرا دیر به کنفرانس خبری آمده است گفت: «رادیاتور ماشین سوراخ شده بود. شانس آوردم كه موتور ماشين نسوخت . تمام مسير را از تهران با سرعت بالا رانندگی کردم تا به این جلسه برسم.»

اما كداميك از ماشين هاي علي دايي خراب شده است؟ يكي از نزديكان سرمربي صبا در اين باره مي گويد: ماشين مازراتي او آسيب ديده است. دايي اساسا با ماشين هاي ميلياردي اش آن هم در مسير اطراف قم مشكل دارد. چند سال قبل بود كه او در حوالي قم و كاشان تصادف سختي با پرادوي ساخت شركت تويوتا داشت و حالا اين بار با مازراتي اش به مشكل خورده و توي خرج افتاده است. فكر كنيد علي دايي كنار اتوبان قم ايستاده و در رادياتور ماشين خاصش آب مي ريزد !

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امان از زندگی تجملاتی
محسن
نوش جونش مزد بازوشو گرفته..دزدی نکرده که..ثروت حلال در اسلام محبوبه..نه مذموم!
فراز
مشکل از داور بازی بود
من
جهان نیوز هم از ثروتمندان حمایت میکنی
حمید
Iran, Islamic Republic of
در این هوای گرم هر ماشینی ممکن است خراب شود و هر متمولی هم می تواند ماشین گرانقیمت داشته باشد و یا در جاده ها دچار تصادف دارد پس چرا تمام این واقعیت ها را بصورتی خاص به آقای دایی نسبت می دهید.
United States
یه خورده زرد چوبه درست می کند ناراحت نباش
محمد
دایی جان ماشینتو بفروش بیا پراید منو بخر.اصلا رادیاتورش اب نمیده.
Iran, Islamic Republic of
آقای محسن مزد لگدشو گرفته ! نه مزد بازو !!!!