دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲۴
۶۴
ادعای جالب روزنامه آرمان:

پس از مصاحبه فائزه با کلمه؛ سکوت هاشمی‌ها به تأسی از پدر!

پس از مصاحبه فائزه هاشمی با رسانه ضدانقلاب و زیر سوال بردن قوه‌قضائیه
پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 438467
پس از زیر سوال بردن احکام قوه‌قضائیه و مصاحبه با رسانه ضدانقلاب توسط فائزه هاشمی، روزنامه خانوادگی آیت‌الله هاشمی مدعی است که این خانواده برای مصلحت کشور سکوت اختیار کرده‌اند.
پس از مصاحبه فائزه با کلمه؛ سکوت هاشمی‌ها به تأسی از پدر!
به گزارش جهان به نقل از فارس، مهدی هاشمی ابتدای هفته جاری برای گذراندن محکومیت حبس ده ساله خود روانه زندان اوین شد.

پس از این اتفاق، خانواده هاشمی تلاش‌های بسیاری برای نشان دادن بیگناهی فرزند خود انجام دادند؛ کلیپ های وداع پایانی و دیده بوسی پدر و پسر از جمله اقداماتی بود که این خانواده در راستای تطهیر فرزند خود انجام دادند تا حتی با وجود اثبات فساد اقتصادی مهدی هاشمی، اذهان عمومی را در دقایق پایانی منحرف کنند.

فائزه هاشمی دختر آیت‌الله هاشمی در همین رابطه گفت‌وگویی با سایت کلمه یکی از سایت‌های ضدانقلاب انجام داد.

وی در این گفت وگو بدون در نظر گرفتن جرایم برادرش و با هدف زیر سوال بردن حکم قوه قضائیه گفت: «این فشارها و اتهامات واهی به خانواده هاشمی با هدف تخریب آقای هاشمی صورت می گیرد»

فائزه هاشمی مدعی شد: «تمام این تلاشها و اقدامات برای این است که از حضور و تاثیر پدر در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس کم کنند تا این چهره های تاثیرگذار نتوانند در انتخابات نقش داشته باشند و انتخابات را مهندسی شده برگزار کنند».

دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بار دیگر با متهم کردن دستگاه قضا اظهار داشت: «در هر حال برای این همه زنان و مردان بی گناه حکم زندان داده شد و رفتند زندان، و مهدی هم یکی از آنهاست. متاسفانه شرایطی شده که بچه های همه ملت در زندان هستند و بلایی است که خاص خانواده هاشمی نیست.»

فائزه هاشمی در بخش دیگری از گفت و گویش با این رسانه ضدانقلاب به نقل از مادرش(عفت مرعشی) گفت: «مادرم دیروز جمله ای گفتند که “انقلاب از اوین شروع شد و زندان ها و فشارها و کسانی که در زندانها بودند عامل مهمی در شکل گیری انقلاب داشت و حالا به همین شکل” بنابراین تاریخ نشان داده که قطعا هیچ حکومتی با زندان کردن افراد پابرجا نمانده است و تمام این کارها نتیجه عکس درپی خواهد داشت.»

شخص مهدی هاشمی نیز قبل از ورود به اوین بیانیه‌ای را خواند که در آن حکمش را سیاسی و را ناعادلانه دانست.

به گزارش فارس، اما برخلاف این حجم اعتراضات خانواده هاشمی به حکم پسرشان به جرم اختلاس، ارتشاء و مسائل ضدامنیتی، روزنامه آرمان که روزنامه خانوادگی هاشمی محسوب می‌شود امروز (پنج شنبه ۹۴/۵/۲۲) تیتر «سکوت هاشمی ها به تأسی از پدر» را برای صفحه اصلی خود انتخاب کرد.


روزنامه آرمان با نادیده گفتن اعتراضات افراد این خانواده و حتی مصاحبه فائزه هاشمی به رسانه‌ای که فعالیت ضدانقلابی اش برای همه ثابت شده، نوشت: «نزدیکان و بستگان هاشمی بارها اعلام کرده‌اند که اگر نقدی هم داشته باشند در فضایی بیان می‌کنند که دستاویز دشمنان قرار نگیرد و اکنون هم می‌گویند انتقاداتی دارند، اما ترجیح می‌دهند به دلیل فضای امیدی که در کشور پس از توافق پدید آمده، مسائل شخصی خود را در نهان و آنچه سبب پیشرفت کشور می‌شود را آشکارا بیان کنند».

روزنامه آرمان این روزها از هر روشی برای تطهیر خانواده هاشمی استفاده می‌کند؛ یک روز با انتشار تصاویر خداحافظی خانواده هاشمی با مهدی از او یک قهرمان می‌سازد و روز دیگر برخلاف اظهارنظرات جنجالی افراد این خانواده، آن‌ها را طوری معرفی می‌کند که گویا بنا بر مصلحت کشور سکوت اختیار کرده‌اند و هیچ مصاحبه‌ای علیه حکم فرزندشان انجام نداده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جونیور
Iran, Islamic Republic of
بعد از آن همه حرف ، سکوت معنی ندارد
چی باید می گفتند که نگفتند !?
United States
باز هم هاشمی و بار دیگر زمین گیر کردن رقیب با دست خالی که اتفاقا مزش خیلی بیشتره
اینهمه تو سری خوردن رو پیروزی میدونی????
پس: پیروزی گوارای وجود !! پیروزی مستدام خخخخ
این یعنی پدر سوخته بازی...
United States
خدا نگهدار بزرگ سیاستمدار ایران و جهان حضرت آیت الله هاشمی
سالم
خاطرات ایت الله منتظری زنده شد
تاریخ معلم خوبی است اگر شاگرد خوبی باشیم
حسن
سکوت این خانواده اینه: ساختن فیلم تبلیغاتی - مصاحبه با روزنامه های داخلی و خارجی و سایت های مختلف - خواندن بیانیه قبل از ورود به زندان و پخش از صدا و سیما- مصاحبه های جنجالی عفت خانم و ....

خدا به داد مملکت برسه از زمانی که این خانواده بخوان لب باز کنن.
هدی
مثلا لب باز کنن چی میشه خودشون که جرایم بسیار دارندو... خدا بهشون رحم کنه
Romania
دیگه هرچی میخواستن گفتن فیلم که دادن بیرون قبل از ورود به اوین که مهدی هاشمی بیانیه خوند انصافا یه زندانی عادی که پدرش هاشمی نبود بیانیه میخوند قبل از ورود به زندان و به قوه قضاییه تهمت میزد و خانواده اش فیلم میدادن بیرون به محکومیتش برخاطر جو سازی علیه قوه قضاییه اضافه نمیشد ؟
میگن معاویه هم یطرفدارهایی داشته که فرق شتر نر و ماده رو نمیدونستن!!!!!!!!!
دیگه چیزی ندارن که بگن کم آوردن
علیه رای دادگاه چیزی درچنته ندارند وگرنه عالم وآدم راخبردار میکردند تاهمین حالا هم بهره برداری انتخاباتی لازم را بردند بعدش هم میدانند پرونده جونیور راهرچه بیشتر هم بزنن گندش بیشتر در میاد .الاخص اگرصداسیما جلسات دادگاه را پخش کنه آبروشون کاملا"میره براهمین بازرنگی دست وپیش گرفتن فرار به جلومیکنن
United States
فقط یه درخواست دارند اونم پخش دادگاهه
رد گم کنی شما باورنکن
Iran, Islamic Republic of
ما هم مي خواهيم! از اول مي خواستيم البته بايد همه آن اتهاماتي را كه از پرونده بيرون كشيدند رو هم پس بدهند
این خانواده اگر سال 88 هم به رای اکثریت احترام میگذاشتن و سکوت اختیار میکردند دشمن به ضربه زدن از داخل و تشدید تحریمها امیدوار نمیشد و امروز هم اگر حکم قانون را بپذیرند و تمکین نمایند به نفع خودشان و منافع ملی است .
ابتکار
این روزنامه اگر این تیتر رو نزنه کی ...؟؟؟
از این ور شبکه های مجازی رو پر میکنن از اعتراضشون به رای دادگاه.در صورتی که همه میدونن این مهدی باید... میشد و هر کسی جای این اقازاده بود...حالا اقایون هوا برشون داشته.واز طرف دیگه این روزنامه های خود فروخته رو بسیج کردن برای لاپوشانی.
یکی نیست بگه تابلو ها حناتون برا مردم رنگی نداره
به قول یکی از دوستان دوغت بنوش....
اراکی
Latvia
برای مصلحت کشور میخواستید دوش به دوش فتنه و فتنه گران در سال 88 نباشید . میخواستید حاج خانوم دستور ریختن تو خیابان را به آشوبگران صادر نکنه . میخواستید نامه بدون سلام به ولی فقیه زمانت ننویسی و دشمنان را خوشحال نکنید . میخواستید برای چند صباحی بیشتر در این دنیا ماندن و مال اندوزی کردن آقا زاده رشوه نگیرد و به بیت المال خیانت نکند میخواستید جلوی دختر خانوما را بگیرید که در وسط اغتشاشگر ان اونا تحریک به آتش زدن و تخریب مغازه ها نکنند . از این همه تزویر و نفاق شما خانواده متعجبم .
عادل
Germany
اینها واقعا یا مریض اند یا مرض دارند
میگویند .. خانواده ای پسرشون مريض شده بود،، آمبولانس كه اومد پسرشون را ببرد، همه خانواده سوارش شدند. پزشك پرسيد؛ مريض كدوم يكي از شماست؟ همگی گفتند؛ جلوی ما دارند با نيسان میبرنش
اشتباه منفی دادم شرمنده
نیمــآ
یعنی نسل بابرکت تر از این نمیشه!!!
دختر و پسر، دنباله رو پدر و با حمایت مادر!!!
به کجا چنین شتابان؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بیشتر علیه احمدی نژاد بنویسید ان شاء الله درست می شود!!
ایرونی
امان از دست این خاندان پرحاشیه!
چه گوارا
سکوت کردن یا سکوت نکردن این 3_4 نفر چه اهمیتی داره!!
سکوت کرده اند???????
ساعتی یه بیانیه صادر میکنند, کجا سکوت کرده اند!!
کاش عقل ساکت شدن و شعور خجالت کشیدن رو داشتند!
با سلام. مادرمان عفت خانم نگران نباشند. اگر سبزیان انقلاب کنند، عفت خانم مطمئن باشن که اولین نفری که آنها گردنش را می زنن آقای هاشمی است.
پس زیاد دنبال انقلاب از اوین نباشن.
سنگ پای قزوینه!
Germany
سنگ پا رفسنجان!!
ح ف
........... اکنون هم می‌گویند انتقاداتی دارند، اما ترجیح می‌دهند به دلیل فضای امیدی که در کشور پس از توافق پدید آمده، .......نه اینکه این هاخیلی هم فکر فضای وحدت و امید در کشور هستند نمونه آن درفتنه چقدر حاج و صبیه و حاج خانم و آقا پسرشون به فکر حفظ وحدت وامید در جامعه بودند !!؟!!
م ث
روزنامه ها خیلی خیلی خیلی دروغهای شاخدار اما در بسته بندی پاستوریزه ایی میگویند خواننده باید خیلی خیلی خیلی تامل و تفکر کند
علوی
Iran, Islamic Republic of
خانواده ای که سالها قبل سمبل مبارزه بود امروز سمبل ...شده و ... با آنها معنی می یابد!!!
جواد
این چه روزنامه ایست که تبدیل شده به روابط عمومی هاشمی. بیچاره روزنامه نگارانی که استخدام شده اند تا مقاله در تمجید اینها بنویسند.
حیف اسم آرمان که رو این روزنامه است
...هاشمی بیشتر برازنده این روزنامه است
Spain
واقعا خانواده محترم و بي ... هستند چرا كه تمام آبروي خود را براي ...گذاشتند!!!!!!!!
Spain
خاندان هاشمي بقول خودشان تمام مقام و منفعت و شهرت را از زندان اوين شروع كرده اند ...
هر شروعي يك پاياني دارد ليكن بدا به حال كساني كه شروع و پايان كارشنان در يك نقطه باشد. در زمان طاغوت در زندان و در زمان جمهوري اسلامي ايران و در كشور شهيدان هم در زندان. اللهم جعل عواقب امورنا خيرا.
خیلی پر رو هستند
مهدی
ملت بزرگ ایران اقای هاشمی را یکی از پیش کسوت های انقلاب می شناختند، اما زمانی که بچه های ایشان بزرگ شدند و مناسب دولتی گرفتند با کارهای ناشایست خود شروع به تخریب پدر نمودند.و حالا برای سرپوش گذاشتن بر رو ی اعمال خلاف خود ،هرگونه برخورد قانونی را در جهت تخریب پدرشان می دانند.و این توهمی است که این خاندان به آن گرفتار شد.
alireza
Iran, Islamic Republic of
مظلوم نمایی به سبک ماکیاول هم عالمی دارد . هر چه دلشان خواست به نوبت به این نظام مظلوم گفتند و حالا می خواهند سکوت کنند . خواهشا هرچه می خواهد دل تنگت بگو . نمی دانم خداوند با امثال ... ها چه خواهد کرد . خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند . شیخ اکبر هنوز وقت باقیست . ما دوست داریم بار دیگر تو را درمیان خود ببینیم .
Iran, Islamic Republic of
هاشمی سلام الله علیه
ولعنت الله علی القوم الظالمین
از فردا هم افاضه بفرمایید حضرت امام هاشمی!
دیبی
دیبی : سلام الله علیه !!!!!!!!!!!!!
احمدی
خدایا حضرت عزرائیل سلام الله علیه (را برسان).
هاشمی سلام الله علیه! واسه طرفدارانش مثل ...!!
اون اگه کمی سیاست بلد بود به این خفت و خاری نمی افتاد که بچه هاش رو یکی یکی بفرستند پشت میله های زندان! آب خنک بنوشد! تا ببینیم نفر بعدی شون کیه?
شاید اینبار اجماعا بوسیله مینی بوس بردنشون آب خنک و گوارا بنوشند.
هرچی میخان میگن بعد میگن سکوت کردیم اگه سکوت نمیکردین دیگه میخاستین چی بگین
Estonia
بابا اینارو توهم ور داشته....فکر میکنند بخاطر بازداشت مهدی مردم میریزند تو خیابون و ....انقلابی از اوین شروع میشه..............هنوز نمی دونند معدود سینه چا کاشون دنبال دلالی و.... هستند و.......و اونائی هم که دنبال انقلاب در ایرانند با اصل نظان مقدس مشکل دارند...واگر کوچکترین فرصت داشته باشند به صغیر و کبیر این ملت رحم نمیکنند چه برسد به متولیان......
خالد
این خانواده انقلابی!!!!!!!بااین استدلالهاشون درمورد دستگاه قضا چطور درخواست جلسه دادگاه برای فتنه گرای خودشیفته ضدانقلاب دارن؟؟این دستگاه قضا همونه ک ازش درخواست دارن.....پس چطور رای ب این روشنی رو ناعادلانه میدونن و دستگاه قضا اتهام ناروا سیاسی بودن میزنن؟؟؟
عا
زنده باد هاشمي
یک طلبه
Iran, Islamic Republic of
ان شا الله شما از فرط حسادت و تنگ نطری به هاشمی دق خواهید کرد
هدی
واقعا برای شما که طلبه هستین متا سفم کجای هاشمی حسادت داره
United States
مرگ بر فتنه گر
مرگ بر غارتگر بیت المال
مرگ بر جاسوس انگلیس
مرگ بر مجرم امنیتی
مرگ بر وطن فروش
مرگ بر اخلال گر اقتصادی
مرگ بر مهره MI6
United States
جهان نیوز ، شما چکار به هاشمی دارید!
رسالت خودتان را انجام دهید!
تخریب احمدی نژاد بت شکن
کسی که بت هاشمی را در کشور شکست
Rmohamadkhani44@yahoo
امام علی فرمودند زبیر از ما بود تاوقتی که پسرش عبداله بدنیا امد دقیقا مثل الان
موسوی
سلام واقعا چرا علی مطهری اینقدر ساده است حتی اگه کسی دشمن قسم خورده قرآن باشه ولی بااسم بردن از مطهری تو حرفهاش باعث میشه مطهری حتما بعد چند روز تو حرفهاش از اون دفاع کنه
ابرام
Iran, Islamic Republic of
واقعا حالم ازاین خانواده مغرور و مشکل دار ..
علي
احمدي نژاد با افشگري شجاعانه خود عليه خاندان هاشمي بزرگترين خدمت را به نظام جمهوري اسلامي انجام داد . زيرا اگر عدالت اجتماعي را از اين نظام برداريم چيزي بنام جمهوري اسلامي نخواهيم داشت
United States
از قدیم یه مثل بوده که زبان ... درازتر است.
نمی دانم این خانواده با خودشان دارند چکار می کنند
حسن
این خانواده خودشونو همه ملت می دونن و بقیه ملت رو هیچ
ناصحي
خداوندشراين خانواده وبستگانشان راازسرملت مظلوم راقطع كند.....دراوائل اسلام زبيرهم جانفشاني فراوان انجام دادتااينكه فرزندان نحس اوبزرگ شدندوعاقبت همه انها خسرالدنياوفيالاخره شدند
علی
Iran, Islamic Republic of
بعد از این همه توهین و اهانت معنی سکوت را هم فهمیدیم.
دا
مظلومییت خانواده هاشمی به خاطر مردم است ومردم در انتخابات اجر ش را خواهند داد خدا دشمنانش را در پیشگاه خلق روسیاه کرده بروی خودشان نمی اورند
یاشار
... جز خصومت با آیت الله هاشمی کار دیگری ندارد چرا اینقدر از این شخصیت همیشه مجاهد میترسید
سعید
Iran, Islamic Republic of
...