يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۳

واکنش وزیر بهداشت به سخنان اخیر سراج

يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 437844
وزیر بهداشت در واکنش به سخنان رئیس سازمان بازرسی در خصوص حوادث اردبیل و ممسنی گفت: به تعبیر ایشان واکنش‌های احساسی درباره حوادث اخیر پزشکی سنجیده نبود.
به‌گزارش جهان به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه سلامت در واکنش به اظهارات رئیس سازمان بازرسی مبنی بر اینکه با افشا شدن مسائل مربوط به پرونده پزشکان دراردبیل و ممسنی برخی‌ها باید از ایران بروند، اظهار داشت: صحبت‌های رئیس سازمان بازرسی کشور حاکی از آن است که در حوادث این چنینی باید منطقی، قانونی و در عین حال معقول اظهارنظرشود.

وی ادامه داد: صحبت‌های قاضی سراج حاکی از اطلاعاتی است که قوه قضائیه درباره پرونده‌ای که در اردبیل در حال دنبال شدن است دارد و واکنش‌های احساسی که در ساعات اولیه شکل گرفت و گمانه زنی‌هایی که شد و دستگاه‌ها و افراد اثر‌گذار اظهار نظر کردند به تعبیر وی سنجیده نبود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


متشکرم از بصیر ترین وزیر دولت
United States
بفرمائید ماله کشی وزیر بهداشت به سخنان بی محتوی صلواتی
محمدی
کاش اقای وزیر از همه پرسنل وزارت بهداشت اینگونه دفاع می کرد متاسفانه حاکمیت پزشکان متخصص در این وزارت باعث شده فقط این قشر تمام تصمیمات را برای تمامی حوزه ها یی که حتی سواد انرا ندارند تصمیم گیری کنند و همه وزارت را به دید مطب شخصی ببینند