دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

بیانیه بسیج رسانه به مناسبت روزخبرنگار

شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب: 437626
سازمان بسیج رسانه به مناسبت روز خبرنگار بیانیه صادر کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا در این بیانیه آمده است: جامعه پیشرو الگو و پویا جامعه‌ای است که نخبگان و خواص آن، در اقشار مختلف با مسئولیت‌های خود آشنا بوده و جهت ایفای نقش خود،مجاهدانه در عرصه‌ها حضور داشته باشند و افزودن مولفه تاثیرگذار بصیرت به دو عامل مذکور می‌تواند آن جامعه متحرک و بانشاط را جهت رسیدن به قله‌ها و عبور از پیچ و خم‌های مسیر پیشرفت،از هرگونه انحراف و کژی مصون بدارد.

قشر مهم و تاثیرگذار فعالان رسانه‌ای و به ویژه خبرنگاران یکی از اضلاع حیاتی جامعه الگو به حساب می‌آیند؛ قشری که فرمان افکار عمومی دست آنهاست و همت بلند و بصیرت‌افزای آنان می‌تواند مسبب وحدت،هم‌افزایی و حرکت در مسیر عبور از مشکلات و موانع مختلف باشد، همانگونه که سستی و رفتار اشتباه آنان موجب گمراهی، تفرقه و ایجاد مانع در مسیر پیشرفت خواهد بود.

۱۷ مردادماه که با نام شهید صارمی عجین شده، در تقویم جمهوری اسلامی به "روز خبرنگار" مزین گشته که این نکته به تنهایی بیانگر ارزش فعالان رسانه ای و خبرنگازان در انقلاب اسلامی است.

تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی سرشار از خدمات متقابل خبرنگاران و نهضت پرافتخار خمینی کبیر است؛ از همگامی با ملت در مبارزه با طاغوت گرفته تا حضور در صحنه‌های دفاع مقدس و پس از آن، همراهی با مردم در عرصه سازندگی کشور و ایفای نقشی برجسته در فرونشاندن فتنه‌ها و این روزها، توجه مضاعف به جبهه بزرگ مقاومت و نشان دادن جنایات ضدانسانی رژیم کودک سوز صهیونیستی اینها تنها ویترین کوچکی است از جهاد شبانه‌روزی فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران متعهد و انقلابی.

سازمان بسیج رسانه با ادای احترام به مقام شامخ شهدای رسانه و با تاکید بر لزوم توجه بیشتر دستگاه‌های مسول به معیشت خبرنگاران و رفع نگرانی‌های شغلی آنها، روز خبرنگار را به عموم خبرنگاران متعهد و بسیجی تبریک عرض نموده و برای یکایک آنان، عرصه فعالیت حرفه ای بهترین‌ها را آرزومند است.

به امید موعودی که خبر آمدنش، تیتر اول رسانه‌ها و خبرنگاران بین‌المللی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *