يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

اعلام‌نتایج آزمون‌استخدامی دستگاه ها

پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۸
کد مطلب: 437332
اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی مشترک فراگیر سال ۱۳۹۴ دستگاه های اجرایی اواخر امروز اعلام می شود.
به گزارش جهان، رییس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه المپیاد علمی دانشجویی در دانشگاه تربیت مدرس به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت : این آزمون دو متولی دارد ، یکی سازمان مدیریت که ضوابط ودستورالعمل ها را به ما ابلاغ می کند و سازمان سنجش نیز آن را به صورت کاملا عینی اجرا می کند و متولی بعدی خود دستگاههای اجرایی هستند.

ابراهیم خدایی افزود: این آزمون برای به کار گیری افراد واجد شرایط در ۱۳ دستگاه اجرایی کشور و همچنین تبدیل وضع استخدامی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای اول خرداد برگزار شد.

وی افزود: ۱۹۳ هزار و ۴۶۸ داوطلب در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۲۱ هزار و ۲۱۹ نفر در جلسه آزمون حاضر بودند. ظرفیت پذیرش و استخدام نیز ۷ هزار و ۴۴۸ نفر است.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: افرادی که اسامی آن ها به عنوان چند برابر ظرفیت پذیرش اعلام می شود باید براساس اطلاعیه ای که امروز در سایت سنجش منتشر می شود، برای مصاحبه،‌ تحویل مدارک و سایر مراحل گزینش به دستگاه اجرایی خود مراجعه کنند.

نتایج این آزمون اسامی اواخر امروز از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *