سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اصلاح شد

يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 435158
نمایندگان مجلس موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را اصلاح کردند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مورد بررسی قرار دادند.

بهارستان نشینان در این طرح برخی از مواد قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مورد اصلاح قرار دادند که طبق اصلاحات صورت گرفته در ماده ۶۸ قانون مذکور، مقرر شد، مجازات شروع به قاچاق، علاوه بر ضبط کالا یا ارز حسب مورد حداقل مجازات قاچاق کالا و ارز موضوع این قانون است.

بهارستان نشینان با اصلاح مواد ۷۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز مقرر کردند، آئین‌نامه‌های اجرایی این قانون و قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب ۳ دی ۱۳۹۲ در مواردی که به آنها تصریح نشده است، ظرف ۳ ماه از تاریخ تصویب این قانون توسط ستاد و با همکاری وزارتخانه‌های کشور، امور اقتصادی و دارایی و دادگستری و سایر دستگاه‌های عضو ستاد تهیه می‌شود و پس از تاید رئیس قوه قضائیه به تصویب هیئت وزیران می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *