پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۳

داود اوغلو: تا تهدید هست می جنگیم

يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 435104
نخست وزیرترکیه گفت عملیات نظامی علیه گروه های تروریستی علیه هدف واحدی نیست بلکه تا زمانی که تهدیدات علیه ترکیه وجود داشته باشد این عملیات ادامه خواهد یافت.
به گزارش جهان، مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی خبر داد، احمد داود اوغلو در کنفرانسی مطبوعاتی در آنکارا گفت: ترکیه آماده شدیدترین واکنش ها به هر گونه تهدید از جانب عناصر تروریستی است.

وی از شهروندان ترکیه حفظ آرامش و اعتماد به دولت در مبارزه با گروه های تروریستی را خواستار شد. نخست وزیر ترکیه با اشاره به اینکه پلیس ۵۹۰ نفر را در ارتباط با گروه های تروریستی طی دو شب در ۲۲ استان بازداشت کرده است، تاکید کرد: هر گونه اقدام غیر قانونی مترتب مجازات خواهد بود و تمام کسانی که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم در قتل دو نیروی پلیس دست داشتند، بازداشت شده اند.

وی با اشاره به گفتگوی تلفی با مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق تصریح کرد: بارزانی در این گفتگو بر همبستگی با ترکیه تاکید کرده و گفته است: عملیات نظامی علیه داعش و پ.ک.ک عادلانه است. این در حالی است که گزارش رسانه ها خلاف این ادعا را نشان می دهد. بر این اساس رئیس اقلیم کردستان عراق خواهان توقف حملات هوایی ترکیه به پایگاه‌های حزب منحله کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک) شده است.

روز گذشته دفتر نخست وزیری ترکیه از حمله نیروهای مسلح این کشور علیه اهداف گروهک داعش در شمال سوریه و پ.ک.ک در شمال عراق خبر داد. بر این اساس جنگنده های ترکیه انبارهای سلاح، پایگاه های لجستیک، مخفیگاه ها و دخایر جدید و کلاسیک گروهک پ.ک.ک در شمال عراق و پایگاه های داعش در شمال سوریه را بمباران کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرهنگی از آذربایجان شرقی
قابل توجه مدیر عامل محترم ؟دو ماهه صندوق ذخیره پژو پارس در بهمن ماه گذشته ثبت نام کرده ولی تا به امروز تحویل نداده است لطفا با مدرک مصاحبه کنید
saeid
اگه فرهنگیان میدونستن که صندوق ذخیره فرهنگیان داره چه کلایی سرشون میزاره، حتما انصراف میدادند. جهان، ازت خواهش میکنم یه گزارشی در مورد اینکه در ماه و در سال این صندوق چه سرمایه ای جمع میکنه و داره با این سرمایه عظیم چیکار میکنه تهیه کن.
متشکرم
كمى در رابطه با نقش اقاى ياسر ضيايى در اين صندوق روشنگرى كنيد.