دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

۱۸ هکتار از مراتع کرمانشاه در آتش سوخت

پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب: 434766
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرمانشاه، از وقوع آتش سوزی در ۱۸ هکتار از مراتع پناهگاه حیات وحش ورمنجه در کرمانشاه خبر داد.
به گزارش جهان، اکبر خالوندی در گفتگو با مهر، از وقوع آتش سوزی در مراتع ارتفاعات پناهگاه حیات وحش ورمنجه در کرمانشاه خبر داد.

وی اظهار داشت: این‌ آتش سوزی غروب روز گذشته آغاز شده که پس از آن نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان، اداره کل حفاظت محیط زیست شهرستان کرمانشاه و محیط بانی حیات وحش منطقه ورمنجه برای مهار آتش وارد عمل شدند.

خالوندی افزود: با تلاش نیروهای حاضر در محل و با وجود برافروخته شدن مجدد آتش، این آتش سوزی سرانجام امروز مهار شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرمانشاه گفت: در این آتش سوزی حدود ۱۸ هکتار از مراتع پناهگاه حیات وحش ورمنجه دچار حریق شد.

خالوندی اظهار داشت: علت آتش سوزی در حال حاضر مشخص نیست و ممکن است به دلیل رعد و برق یا عامل انسانی به وجود آمده باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کمبود تجهیزات و امکانات موجب شد که مهار این آتش سوزی با دشواری های زیادی همراه باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جدیدا داره آتش سوزی ها هم مد میشه، حس خوبی ندارم به این اوضاع
وجود يك قطعه شيشه و يا سنگ براق در دماي 50 درجه بالاي صفر براحتي ايجاد آتش سوزي مي كند در مراتع!وقتي حافظان محيط زيست فرياد مي زنند آشغالها را در محيط زيستتان نريزيد حتما حكمتي در آن نهفته است!واقعا صدا و سيما نيز در اين گونه آموزشها بسيار ضعيف است اگر فيلمها و سريالهايي با اين مضمون ساخته شود قطعا تاثير گذار خواهد بود البته اخيرا در پايتخت اشاراتي به موضوع آب و كمبود آن شد اما بايد خيلي بيشتر كار بشود