دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

یازده تیم لیگ برتری از فعالیت منع شدند

سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 434344
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران از ممنوعیت فعالیت ۱۱تیم بدهکار لیگ برتری بر اساس نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال خبرداد.
به گزارش جهان، غلامرضا بهروان امروز (سه شنبه ) در گفت و گو با رادیو ورزش در پاسخ به پرسشی مبنی بر ممنوعیت فعالیت این ۱۱ تیم افزود: تیم های استقلال، پرسپولیس، سپاهان،نفت ،پیکان ، ملوان، ذوب آهن، استقلال اهواز، تراکتور سازی تبریز، گسترش فولاد و دو تیم دیگر به دلیل داشتن شاکی خصوصی از فعالیت منع شدند.

وی افزود: این موضوع شب گذشته در نامه ای که از سوی دبیرکل فدراسیون فوتبال به همراه احکام کمیته انضباطی درباره تیم های بدهکار دریافت کردیم، مطرح شد و بر اساس این نامه نزدیک به ۶۰تیم از لیگ برتر دسته یک و دو از دریافت خدمات منع می شوند.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد : اگر این تیم ها نتواند رضایت شاکیان خود را جلب کنند طبق این نامه ، ما نمی توانیم خدماتی به آنها ارایه کنیم و از فعالیت فوتبالی منع می شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *