چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱
۱

چرا دایی با وزیر رابطه خوبی ندارد؟

سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 434306
علی دایی یکی از مدعوین به مراسم افطار رئیس‌جمهور با ورزشکاران بود اما قصد نداشت در این مراسم شرکت کند. دایی به این دلیل که با وزیر ورزش مشکل داشت و با او قهر بود، قصد نداشت به این مراسم برود اما از طرف نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور به او پیغام می‌رسد که در مراسم شرکت کند.
به گزارش جهان؛ روزنامه خبر ورزشی نوشت: دايي هم در مراسم شركت كرد و زماني كه مي‌خواست موفقيت در مذاكرات هسته‌اي را به رئيس‌جمهور تبريك بگويد، وزير به احترام او از جا بلند شد اما دايي با وزير كه در ميز كناري نشسته بود، برخورد سردي مي‌كند و در مقابل، با سجادي و معاونان وزارتخانه برخورد گرمي دارد. دايي به اين دليل كه فكر مي‌كرد وزير، عامل بركناري‌اش از پرسپوليس بوده، با وزير رابطه خوبي ندارد.

در همان لحظه حسين فريدون برادر رئيس‌جمهور به دايي و گودرزي مي‌گويد در اين ماه مبارك، آن هم سر سفره افطار خوب نيست كه كينه‌اي از يكديگر در دل‌هاي‌شان بماند و از آنها مي‌خواهد كه آشتي كنند. دايي و گودرزي آشتي مي‌كنند و در همين لحظه مازيار ناظمي مسئول روابط عمومي وزارتخانه كه دايي با او رابطه خوبي ندارد، جلو مي‌رود و مي‌گويد: «علي‌آقا حالا كه ديگر قرار است كدورت‌ها را كنار بگذاريم، بهتر است ما هم آشتي كنيم.» اما دايي در جواب او مي‌گويد: «شما لطف كنيد اتفاقات اينجا را ضبط كنيد، بدهيد به رسانه‌ها.»

اشاره دايي به انتشار مكالمه‌اش با علي پروين است كه در وزارت ورزش انجام شد اما در حالي كه هيچ‌كدام از اهالي ورزش آنجا نبودند، ريز مكالمات دايي و پروين در رسانه‌ها منتشر شد و از آن به بعد دايي به ناظمي لقب ضبط صوت را داد. همين موضوع باعث شد مازيار ناظمي هم در اينستاگرام خود بنويسد در اقدام براي آشتي با دايي مشروط شده است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
peste khori khub chizie