جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

نگاهی به خرید گمنام پرسپولیس+عکس

چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 433481
پرسپولیس برای پر کردن لیست مردانش در فاز تدافعی با وحید حیدریه ۲۲ ساله قرارداد بست تا کم کم لیست نهایی فصل بعد برانکو کامل شود.
به گزارش جهان، مدافع پیکان در سه فصل اخیر لیگ‌های برتر و آزادگان برای خودروسازان ۴۸ بازی انجام داد تا طی ۳ هزارو ۲۰۰ دقیقه ۲ گل هم به ثمر برساند.

حال باید دید این مدافع جوان با توجه به شرایطش در فاز دفاعی ارتش سرخ فرصت نشان دادن توانایی‌هایش را خواهد داشت یا صرفا بازیکنی ذخیره و خارج از گود خواهد بود.
جدول کامل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال فصل ۹۵-۹۴

شریک ۹۰ دقیقه‌ای در بحران


حیدریه در کارنامه‌ بازی‌های خود یک بازی ملی -با خاطرات بد - در تیم زیر ۲۳ سال ایران دارد. وحید سال قبل در بازی‌های آسیایی اینچئون با نظر نلووینگادا پرتغالی ۹۰ دقیقه تمام برابر مهاجمان ویتنام به میدان رفت. دیداری که در نهایت با شکست عجیب و غریب ۴ بر یک ایران به اتمام رسید.البته پس از نلو، محمد خاکپور هم حیدریه را به تیم امید فرا خواند تا یکی از اعضای اصلی تیمی باشد که در مسابقات مقدماتی تهران به میدان رفت.
خرید گمنام پرسپولیس را بیشتر بشناسید +جدول عملکرد

کار سخت مدافع ۱۷۸ سانتی‌متری

به گزارش مشرق، وحید در فصل اخیر که پیکان حال و روز خوشی نداشت ۱۸ بازی انجام داد در حالی که ۱۳ مرتبه وارد ترکیب اصلی شد. این مدافع در سه فصل اخیر جایگاهش را در میان مدافعان پیکان پیدا کرد با این حال مدافعی که ۱۷۸ سانتی‌متر بلندی قامت دارد برای رسیدن به ترکیب پرسپولیس کار آسانی نخواهد داشت.
منبع: مشرق
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *