شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

واکنش یک بازیگر به شایعه مرگ هنرمندان

يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 432812
بازیگر تلویزیون نسبت به انتشار شایعه مرگ هنرمندان واکنشی جالب داشت.
به گزارش جهان، حسین محب اهری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: مرگ حق است و همه بالاخره روزی خواهیم مرد. به قول آقای خلج در یکی از نمایشنامه‌هایش، آدم بالاخره یک زمان می‌میرد چه صبح، چه شب و چه در طول روز. ولی شاید این شایعات یک بعد روان‌شناسانه داشته باشد و آن این است که این اقدامات هنرمندان را به یاد مرگ می‌اندازد و این اتفاق را یادآوری می‌کند تا ببینیم چه کرده‌ایم و چه خواهیم کرد.

محب اهری در ادامه بیان کرد، یک عده آدم بیکار داریم که از زندگی روزمره و بازی‌های کامپیوتری و... خسته شدند و دنبال اتفاقات و هیجانات جدید هستند. تنها کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که اهمیت زیادی ندهیم. چه اهمیتی دارد که این شایعات منتشر شود؟

این بازیگر اظهار داشت: رسانه‌ها همین که پس از انتشار این شایعات با هنرمندان تماس بگیرند و آن‌ها این شایعات را تکذیب کنند، خیال خیلی از مخاطبان راحت می‌شود. بالاخره هنرمندان هواداران و خویشاوندانی دارند که این اخبار آن‌ها را آزرده خاطر می‌کند. ولی به شایعات اهمیت نباید داد.

وی با بیان اینکه پلیس فتا باید در این زمینه به وظایف خود عمل کند عنوان کرد: به وزارت کار پیشنهاد می‌کنم با ایجاد اشتغال برای افراد بیکار جامعه، جلوی بسیاری از مشکلات را بگیرند. چون ریشه بسیاری از مشکلات جامعه بیکاری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خداوند لعنت کند کسانی را که باعث آزار پیشکسوتان این مملکت می شوند ولی بهتر است بگوییم خداوند هدایت شان کند
امیر
Iran, Islamic Republic of
با سلام واقعا اینجور افراد کمبود محبت دارند و مریض روحی هستند