سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

حضور اهالی رسانه در راهپیمایی روز قدس

پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب: 432416
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اهالی رسانه امسال نیز همانند سال های گذشته، با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین و آرمان مقاومت را به نمایش بگذارند.
به گزارش جهان به نقل از سایت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد، حسین انتظامی با اشاره به درک درست اهالی رسانه از اولویت جهان اسلام ، دشمن شناسی و حمایت آنان از آرمان مقاومت ، تصریح کرد: اصحاب رسانه، امسال نیز به همراه آحاد مختلف مردم با حضور در راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم اشغالگر قدس  اعلام خواهند کرد.

 وی تاکید کرد: راهبردی بودن این مسأله در ادبیات انقلاب اسلامی سبب می شود موضوع قدس شریف تحت هیچ شرایطی ، از اولویت خارج نشود. وی خاطرنشان کرد اهالی رسانه نیز با این حضور، ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری، به نقش تاثیرگذار خود در حفظ میراث ماندگار حضرت امام خمینی(ره) جامه عمل می پوشاند، چرا که علاوه بر حضور فیزیکی در کنار همه مردم، در نحوه انعکاس و جهت گیری رسانه ها نیز متبلور است.

انتظامی افزود: ایمان به وعده الهی درباره نصرت مظلومان، عاقبت روشنی را فراروی جهان اسلام نشان می دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *