سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

تأثیر ناچیز دستگاه‌های تصفیه بر کیفیت آب

پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 432346
نایب رئیس کمیسیون انرژی بیان کرد: علی‌رغم تصور مردم برای استفاده از دستگاه تصفیه خانگی این دستگاه‌ها از کارایی خوبی بای تصفیه آب برخوردار نیستند.
به گزارش جهان، ناصر سودانی نایب رئیس اول کمیسیون انرژی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تشدید خشکسالی و شایعات مبنی بر پایین آمدن کیفیت آب شرب اظهار داشت: کاهش بارندگی و خشکسالی‌های پی در پی اثر خود را بر مصارف گوناگون آب اعم از شرب،‌ کشاورزی و صنعت گذاشته است.

وی در ادامه اظهار داشت: در این میان آب شرب اهمیت بیشتری نسبت به سایر مصارف دارد و با این وجود ورود فاضلاب‌ها و پسماندها به رودخانه‌ها سبب افزایش آلودگی آب در تهران و سایر شهرها شده است.

سودانی با اشاره به فرشوده بودن دستگاه های تصفیه آب گفتع: فرسوده بودن دستگاه‌های تصفیه و پالایش آب تشخیص آلایندگی‌های آب را سخت کرده و همین امر سبب شده باقی ماندن آلایندگی ها در آب شده است.

نایب رئیس کمیسیون انرژی در پایان افزود: علی‌رغم تصور مردم برای استفاده از دستگاه تصفیه خانگی این دستگاه‌ها از کارایی خوبی بای تصفیه آب برخوردار نیستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کم آبی رو جدی بگیریم....