شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۲
۴

هدیه سید‌ ‎نصرالله به فرزند شهید+عکس

دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب: 430503
فرزند یکی از شهدای مقاومت حزب‌الله که ماه گذشته در منطقه القلمون به شهادت رسید، از هدیه دبیرکل این جنبش به مناسبت قبولیش در امتحانات خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «کوثر» فرزند شهید «احمد حرب» روز گذشته بمناسبت قبولیش در امتحانات پایان سال هدیه‌ای از «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله لبنان دریافت کرد.

کوثر درباره هدیه‌ای که دبیرکل حزب الله به وی داده می‌گوید: سید حسن نصرالله «شالی» که همیشه روی شانه‌هایش می‌انداخت، را به عنوان هدیه موفقیت در امتحانات پایان سال تحصیلی به من اهدا کرد.

شهید احمد حرب که بین رزمندگان حزب الله به «فداء» معروف بود، از اهالی شهرک برج البراجنه، از توابع ضاحیه در جنوب بیروت بود که کمتر از یک ماه پیش در درگیری‌ با عناصر تروریستی تکفیری در ارتفاعات القلمون به شهادت رسید.

عکس زیر «کوثر»، دختر آن شهید را نشان می‌دهد که شال اهدایی سید حسن نصرالله را بر دوش انداخته است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شكوهي
انشاالله سيد حسن نصرالله دامت افاضاته ، فرزند معنوي حضرت آقا و مقام معظم رهبري آيت الله خامنه اي مدظله العالي پاينده و سلامت باشند٠سلامتيشان صلوات
Iran, Islamic Republic of
شال؟؟!!
منظورتون همون چفیه است دیگه؟ حالا اونا بهش چفیه نمیگن، شما که میدونید اسمش چفیه است...
United States
این خبرنگاری که ترجمه کرده عین حرفهای این خانم رو منتقل کرده. لابد اونجا میگن شال. اینجا که نمیشه گفت اون خانم گفته چفیه!!!
اعراب که چ ندارن
ج س
Iran, Islamic Republic of
مثلا تو الان ایراد اساسی گرفتی !?