دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۱
طی بیانیه‌ای عنوان شد:

همدردی آیت الله وحید با شیعیان کویت

شنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب: 430260
یکی از مراجع تقلید شیعیان با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز همدردی با شیعیان کویت، جنایت گروه تروریستی داعش در خاک و خون کشیدن نمازگزار مسجد امام صادق(ع) کویت را محکوم کرد.
به گزارش جهان به نقل از مرکز خبر حوزه، ترجمه بیانیه آیت الله العظمی حسین وحید خراسانی به مناسبت فاجعه شهادت جمعی از نمازگزاران در مسجد امام صادق(ع) کویت که به زبان عربی منتشر شده، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

بشارت طوبی بر سعادتمندانی که در خانه خدا و در راه خدا و در ماه مهمانی خدا و در حال نمازی که معراج مؤمن است، کشته شدند. آنان بر خدای بخشنده، مهمان و بر پروردگار مهربان وارد شدند در حالی که به جهت فرمانبرداری از ملک علام، روزه دار و از خوردنی و نوشیدنی امساک کردند.

خداوندا! همانگونه که به این شرافت آنان را مشرف فرمودی و به این کرامت بزرگ نمودی، چنانکه در کتابت فرمودی: «ومن یخرج من بیته مهاجرا إلی الله ورسوله ثم یدركه الموت فقد وقع أجره علی الله»؛ «و هر كس در راه خدا و پيامبر او، از خانه‌‏اش به درآيد، سپس مرگش در رسد، پاداش او قطعاً بر خداست»، پس آنان را محشور نما با پیشوای پرهیزگاران، امیر مؤمنان علیه السلام، همانی که در ماه تو و در محراب عبادتت کشته شد در حالی که می‌فرمود: «فزت و رب الکعبه».

پروردگارا! به مصیبت زدگان صبر نیکو و جزای فراوان عطا کن، چنانکه در قرآن فرمودی: «انما يوفي الصابرون أجرهم بغير حساب» همانا صابران پاداش خود را بى حساب دریافت مى‌دارند.

بارالها! به مجروحین ماه ضیافت ات شفا بخش که به این مصیبت گناهانشان را بخشیدی و اجر شهادت در راه خودت را به آنها عطا کردی. خدایا! آنها را شفا ده و مداوا نما و در عافیت شان تعجیل فرما.

والحمد لله رب العالمین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تهرانی
United States
دعا برای شعیان کویت خوب است. ولی کافی نیست. مسببین این جنایت را هم باید محکوم کرد)امریکاواسراییل(.