يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱

بازجویی کویت از مظنونان حمله به شیعیان

شنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 430146
مدیر اداره کل روابط عمومی و رسانه‌ای وزارت کشور کویت از بازجویی از شماری از افراد مظنون به دست داشتن در انفجار مسجد امام صادق (ع) در منطقه الصوابر این کشور خبر داد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری دولتی کویت خبر داد، عادل الحشاش گفت که دستگاه‌های امنیتی از تعدادی از افراد مظنون به دست داشتن در انفجار مسجد امام صادق (ع) تحقیق کردند.

این اداره از همه شهروندان کویتی و افراد مقیم این کشور خواست تا در دام شایعات مغرضانه و گفته‌های نادرست درباره این اقدام تروریستی پلید و انفجار بزدلانه در شبکه های اجتماعی در اینترنت نیفتند که ظهر روز جمعه به شهادت شمار زیادی از افراد بی گناه و زخمی شدن شمار دیگری از آنها در مسجد امام صادق (ع) منجر شد.

الحشاش گفت: دستگاه‌های امنیتی عاملان را برای تحویل به دادگاه در سریعترین زمان ممکن تحت تعقیب قرار خواهند داد و با هرگونه تلاش برای بر هم زدن امنیت کشور و سلامت جان مردم مقابله خواه کرد.

وی از مردم کویت نیز خواست تا هرگونه اطلاعات خود را سریع به مراجع ذیربط اطلاع دهند.

روز گذشته بر اثر حمله تروریستی به نمازگزاران روزه‌دار در مسجد امام صادق(ع) واقع در منطقه «الصوابر» کویت ۲۷ تن شهید و ده‌ها تن دیگر نیز زخمی شدند.

گفته می‌شود که ۲هزار روزه‌دار برای ادای نماز جمعه به مسجد امام صادق علیه السلام رفته بودند.

این حمله توسط یک عامل انتحاری سعودی و بین نمازگزاران در حین مراسم نماز جمعه صورت گرفته است. گزارش شده که نمازگزاران در حال ادای رکعت آخر نماز بودند که این حمله تروریستی به وقوع پیوست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *