شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۵
لوئیزفیگو ، کاناوارو، روبرتوکارلوس و سیدورف شهریور در تهران

امضا تفاهم نامه ستارگان ایران و فوتبال جهان

جمعه ۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب: 430062
تیم ستارگان فوتبال جهان شهریور ماه سالجاری جهت انجام دیداری دوستانه و خیریه به تهران سفر می کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مدیر روابط امور بین الملل باشگاه هنرمندان ایران با بیان مطلب فوق گفت: طی سفر اخیری که به همراه حسین یاریار مدیرعامل باشگاه هنرمندان به امارات داشتیم در جلسه با میشاییل سالگادو مدیر تیم ستارگان فوتبال جهان، تفاهمنامه و قرارداد نهایی انجام دیدار دوستانه و خیریه منتخب ستارگان فوتبال و هنرمندان ایران به امضاء طرفین رسید.
ناتان قبادی در ادامه گفت: این دیدار در تهران و در ورزشگاه آزادی روز ششم شهریورماه سالجاری بین تیم های فوتبال ستارگان جهان و منتخب ستارگان فوتبال و هنرمندان ایران که متشکل از بازیکنان جام جهانی ۹۸ فرانسه و جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان است برگزار خواهد شد.

وی اشاره کرد: میشاییل سالگادو (بازیکن اسبق باشگاه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا) با ابراز خرسندی از برگزاری این دیدار خیرخواهانه که قرار است با هدف حمایت از جامعه حمایت از بیماران ام اس انجام شود اعلام کرد که بزودی با دوستانم به کشور ایران سفر می کنیم و بیماران ام اس را مورد حمایت قرار خواهیم داد.

قبادی در پایان یادآور شد: در این دیدار دوستانه لوئیز فیگو، روبرتو کارلوس،فابیو کاناوارو ، گوتی ، فرناندو هیرو ، فرناندو کوتو ، ویکتور بایا، بودو ایلگنر، کلارینس سیدورف، پاتریک کلایورت، استیو مک منامن، فرناندو مورینتس، مارسل دسایی، گایزکا مندیتا، ادگار داویدز، لیت منن، کریستین کارمبو، بودوین زندن ، سولاری و میشاییل سالگادو طبق توافق صورت گرفته جهت حضور در تیم فوتبال ستارگان جهان به تهران سفر خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *