چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

دامداران مراقب باشند

سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب: 429480
فرمانده‌ی انتظامی استان ایلام از انهدام ۲ باند سرقت احشام در این استان و بازگرداندن ۹۰ رأس از احشام سرقت شده به مال‌باختگان خبر داد.
به گزارش جهان، سردار «علی دولتی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اعضای این ۲ باند در پوشش خریدار احشام به دامداران مناطق عشایرنشین شهرستان‌های ایوان و چرداول مراجعه و با ترفندهای مختلف از دامداران کلاه‌برداری می‌کردند که دستگیر شدند.

وی افزود: اعضای باندی که در شهرستان ایوان فعالیت می‌کردند در آخرین مورد از سرقت احشام دامداران با پوشاندن پلاک خودرو نیسان خود قصد انتقال شماری از احشام مسروقه را داشتند که با هوشیاری مأموران دستگیر شدند.

دولتی خاطرنشان کرد: با دستگیری اعضای این ۲ باند و اعتراف سارقان به کلاه‌برداری و سرقت از دامداران، ۹۰ رأس از احشام سرقت شده کشف و تحویل مال‌باختگان شد.

وی به دامداران زحمت‌کش توصیه کرد تا درصورتی‌که افرادی با عنوان چوب‌دار برای خرید احشام به آن‌ها مراجعه می‌کنند در دادن اطلاعات مربوط به احشام خود خودداری و در انجام معامله با آن‌ها خودداری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *