چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱

طومار ۲۷۰۰ متری در تائید گزاره برگ ملی

سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 429432
مردم غیور، مومن، بصیر و ولایی استان تهران با امضاهای خود گزاره برگ ملت ایران را تائید کردند، این طومار که به‌طول بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ متر است نشان از این دارد که ۶ اصل بنیادین این گزاره برگ، مطالبه به حق ملت ایران است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مردم غیور، مومن، بصیر و ولایی استان تهران با امضاهای خود گزاره برگ ملت ایران را تائید کردند. این طومار که به‌طول بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ متر است نشان از این دارد که ۶ اصل بنیادین این گزاره برگ مطالبه به حق ملت ایران است.

خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسئولان، نخبگان، فرهیختگان، اندیشمندان و اقشار مختلف جامعه همانند کارمندان، کارگران، هنرمندان و .... استان تهران از جمله امضا کنندگان این طومار بزرگ هستند.

متن طومار مردم همیشه در صحنه استان تهران به شرح زیر است:

ما ملت ایران با تأسی به رهبر حکیم خود و با تاکید بر مواضع صریح دیگر مقامات عالی کشور با انتشار این گزاره برگ ملی، شرط هرگونه توافق هسته‌ای را رعایت اصول زیر می‌دانیم:
اصل یک: تمام تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یکجا و همزمان با امضاء توافقنامه کاملاً لغو (نه تعلیق) شود.
اصل دوم: دستاوردهای هسته‌ای در حد نیازهای واقعی کشور باید حفظ و تقویت شود.
اصل سوم: هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت‌های علمی و فنی در امور هسته‌ای و هیچ محدودیتی برای دانشمندان مربوط وجود نداشته باشد.
اصل چهارم: هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین‌المللی اعمال نشود.
اصل پنجم: هیچ‌گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح و مراکز نظامی و امنیتی پذیرفته نیست.
اصل ششم: توافق هسته‌ای باید بازگشت پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.

ما اعلام می‌داریم منافع و عزت کشور و ۶ اصل فوق باید در توافقنامه هسته‌ای رعایت شود وگرنه مصداق توافق بد است و یک قرارداد تحمیلی، استعماری و غیرقانونی و نامشروع بوده و هیچ کس از طرف ملت ایران اجازه امضای قراردادی بدون رعایت اصول ۶گانه فوق را ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *