دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۲

مرگ نظامی سعودی در عملیات یمنی‌ها +عکس

يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب: 429124
در درگیری‌هایی که در منطقه مرزی الحرث در جنوب استان جازان در عربستان سعودی روی داد یک نظامی سعودی کشته شد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، یک نظامی سعودی در درگیری با مبارزان جنبش انصارالله یمن در نزدیکی مرزهای عربستان سعودی کشته شد.

منابع عربستان سعودی روز شنبه با تأئید این خبر اعلام کردند «یحیی بن احمد سلمان غزوانی»، در درگیری‌هایی که صبح امروز در منطقه مرزی الحرث در جنوب استان جازان در عربستان سعودی روی داد، کشته شد.

براساس این گزارش، در این درگیری دو سرباز دیگر سعودی و سه نیروی گارد مرزی عربستان نیز زخمی شدند.

گزارش‌های چند روز اخیر حاکی از آن است که درگیری‌های مرزی میان نیروهای عربستان سعودی و مبارزان یمنی افزایش یافته است.

این در حالی است که روز پنج‌شنبه یک افسر ارشد ارتش عربستان در پی انفجار یک مین ضد نفر در مرز این کشور با یمن در منطقه‌ی جازان کشته شد.

براساس گزارش‌ها، سرهنگ «عبدالله البلوی» بر اثر انفجار یک مین در منطقه‌ی «جبل تویلق» در استان جازان، در مرز یمن کشته شده است.

پس از گذشت بیش از ۸۰ روز از آغاز تجاوز عربستان سعودی به یمن، تاکنون دستکم ۴۰ سرباز سعودی کشته شده اند. این در حالی است که منابع یمنی شمار تلفات سعودی را بیش از این رقم عنوان می‌کنند.

همچنین به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، ارتش و نیروهای مردمی یمن، امروز شنبه، پایگاه مهمات نظامی در ظهران جنوبی و همچنین برج المعین در جیزان عربستان سعودی را با موشک هدف قرار دادند.







نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


الی جهنم
لعنت الله عليه