شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲

داعشی‌ها دریمن با لباس زنانه!+عکس

يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 429067
این افراد با پوشیدن لباس زنانه و حمل سلاح و مواد منفجره، سعی داشتند خود را برای انجام اقدامات تروریستی به شهر صنعا برسانند که در مسیر حرکت در شهر مارب در شرق یمن، شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، پایگاه خبری اخبارالساعه امارات روز یکشنبه نوشت: نیروهای یمنی گروهی از تروریستهای داعش که لباس زنانه بر تن داشتند را در جاده منتهی به صنعا پایتخت این کشور، دستگیر کردند.

این پایگاه خبری افزود: این افراد با پوشیدن لباس زنانه و حمل سلاح و مواد منفجره، سعی داشتند خود را برای انجام اقدامات تروریستی به شهر صنعا برسانند که در مسیر حرکت در شهر مارب در شرق یمن، شناسایی و دستگیر شدند.


اخبارالساعه اضافه کرد: دستگاه های امنیتی استان مارب با همکاری کمیته های مردمی توانستند اعضای این گروه تروریستی را پیش از ورود به صنعا دستگیر و مقادیری سلاح و مواد منفجره از آنها کشف کنند.

صنعا پایتخت یمن در سه روز گذشته شاهد سلسله انفجارهایی با خودروهای بمب گذاری شده بود که بیشتر مساجد شیعیان را هدف قرار داده است. آخرین آنها ظهر دیروز در مقابل مسجد قبه المهدی به کشته و مجروح شدن ۹ نفر منجر شد.

تروریست های داعش هفته گذشته نیز مسوولیت انفجار چهار خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی مساجد و مقر جنبش مردمی انصارالله در صنعا را که منجر به کشته شدن دو نفر و زخمی شدن ۶۰ نفر دیگر شد، برعهده گرفتند.

ناظران بین المللی نگرانند داعش با همکاری با شبکه تروریستی القاعده، یمن را به محل ایده آلی برای پرورش تروریسم تبدیل کند.

از سویی حملات ائتلاف کشورهای عربی به رهبری عربستان به یمن همچنان ادامه دارد و مشکلات بیشتری را بر سر راه نیروهای کمیته های مردمی برای مقابله با گروه های تروریستی مثل داعش و القاعده بوجود آورده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *