يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱

موسوی: به هدفمان در خانه احزاب رسیدیم

يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 429061
دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اسم «نهاد عالی اصلاح طلبان» تا امروز به گوشم نخورده و برای اولین بار است که می‌شنوم، اگر نهاد جدیدی تاسیس شود امکان انشقاق وجود دارد.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام سید حسین موسوی تبریزی دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با فارس در خصوص تشکیل «نهاد عالی اصلاح طلبان» گفت:‌ اسم چنین نهادی تا امروز به گوشم نخورده و برای اولین بار است که می‌شنوم.

وی ادامه داد: راه اندازی نهاد و شوراهای مختلف از سوی شخصیت‌ها قبل از انتخابات همیشه در دستور کار بوده است ولی دوستان باید احتیاط کنند چرا که امکان انشقاق وجود خواهد داشت.

رئیس سابق خانه احزاب با بیان اینکه قصد ورود به انتخابات شورای مرکزی خانه احزاب را ندارد،‌ افزود: از ابتدا به دنبال بازگشایی مجدد خانه احزاب بودیم که به هدفمان دست یافتیم و دیگر بنایی برای ورود به انتخابات شورای مرکزی را نداریم.

دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در پایان با اشاره به برگزاری جلسات شورای هماهنگی اصلاحات خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی اصلاحات در همه استان‌ها به خصوص در تهران با حضور نماینده احزاب اصلاح‌طلب فعالیتش را دنبال می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سیاح
Iran, Islamic Republic of
اصلاح‌طلبان دنبال چه هستند ، چرا تا بحال یک نظر و طرح برای خدمت به خلق خدا نداده اند !?
فقط برای بدست آوردن قدرت و حفظ قدرت کار می کنند
این دقیقا معنای قدرت طلبی است