دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۳
۱

آغاز توزیع سبد کالای ماه رمضان

شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب: 428915
سبد کالایی رمضان برای اعطای اقلام طرح حمایت غذایی بین مشمولان از امروز ۳۰ خرداد توزیع می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشتر از ادامه اجرای سیاست‌های رفاهی دولت برای توزیع اقلام طرح حمایت غذایی بین مشمولان طرح از روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ خبر داده بود.

علی ربیعی گفته بود: در این مرحله کسانی که در دوره قبل مشمول طرح حمایت غذایی بوده‌اند می‌توانند با در دست داشتن کارت بانکی که یارانه نقدی دریافت می‌کنند به فروشگاه‌های مشخص شده قبلی مراجعه و اقلام طرح را دریافت کنند.

وی در مورد مشمولین طرح افزود: این طرح با جهت‌گیری مبازره با فقر مطلق اجرایی شده و از آغاز طرح به‌مرور افراد دارای سوءتغذیه شناسایی و مشمول طرح شده‌اند و در روند شناسایی افراد توانمند سازی شده از چرخه طرح خارج و افراد جدید شناخته شده جایگزین خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


متقاضی مسکن مهر

سلام . از شما خواهشمندم پیگیر مسکن مهر باشید
از مجلس و نمایندگان هر شهر بخواهید که پیگیر مسکن مهر در شهرشان باشند،
از وزارتخانه های راه و شهرسازی و شرکتهای عمران گزارش تهیه کنید و خبرسازی روشن کنید
از برنامه آموزش و پرورش در تامین معلم و زیر ساخت گزارش تهیه کنید.
از مسدولین بخواهید که به درد مردم برسند.
این تاخیرات طولانی مدت باعث ضرر جبران ناپذیر به اقتصاد زندکی مردم و تحمل فشارهای سخت شده است که یکی از آنها خانه دار نشدن و کرایه مضاعف دادن در مستاجری، تاخیر در پرداخت وام و هزینه بیشتر از جیب مردم و استهلاک خانه ها شده است.
خواهش می کنم نگذارید در تو در توی مسائل مختلف این جمعیت میلیونی چشم انتظار مسکن مهر بیش از این فشار بی برنامگی ها را تحمل کنند.
دورادور دست شما را میفشارم و تشکر می کنم

متقاضی مسکن مهر
کریمی
31 خرداد 1394