سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱
۲
حجتی در جمع خبرنگاران:

واردات در حال حاضر متوقف است!

چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 428465
وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما فقط برای واردات ذخایر راهبردی کشور آن هم از سوی وزارت بازرگانی مجوز صادر کرده‎ایم. در صورتی که قیمت برنج وارداتی هیچ نوع آسیبی به تولید داخلی نزند در آن صورت وارد خواهد شد و در حال حاضر واردات کالا متوقف است.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمود حجتی وزیر جهاد و کشاورزی بعد از جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چه تمهیداتی برای تدارک ماه مبارک رمضان و جلوگیری از واردات بی‌رویه‌ برنج صورت داده‎اید، اظهار داشت: واردات بی‎رویه ندایم ما از سال گذشته تعرفه برنج را افزایش دادیم. ما فقط برای واردات ذخایر راهبردی کشور آن هم از سوی وزارت بازرگانی مجوز صادر کرده‎ایم. در صورتی که قیمت برنج وارداتی هیچ نوع آسیبی به تولید داخلی نزند در آن صورت وارد خواهد شد و در حال حاضر واردات کالا متوقف است.

وزیر کشاورزی افزود: در ارتباط با طرح ضیافت هم در دولت تصمیم‌گیری شد در مورد تنظیم بازار جلساتی برگزار کردیم و در نهایت مقرر شد علاوه بر سهمیه‌‌ای که توزیع می‌شود، در زمینه کالاهایی مثل برنج، گوشت مرغ، گوشت قرمز و همین طور روغن و شکر نظارت صورت گیرد. و این به تمامی دستگاه‎ها ابلاغ شده است که اجرای آن پیگیری می‎شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واردات بی رویه برنج؟ جالب است که در سال 91 نصف مغازه ها کرمان از مملواز برنج هندی بود اما الان واقعا تک توکی برنج هندی در بازار کرمان است اما حالا شده ورود بی رویه اما سال 91 اصلا اقایان ورود برنج هندی به بازار ایران را وظیفه دولت عدالت پیشه می ذانستند
در تيتر زدن شيطنت ميكنيد .. اين بدور از أنصاف و اسلام است ...