چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱

برگزاری مجمع عمومی فدراسیون کونگ فو

سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب: 428322
مجمع عمومی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی به میزبانی کرمانشاه برگزار گردید.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی، روز گذشته مورخ ۲۵/۰۳/۹۴ مجمع عمومی سالیانه فدراسیون با حضور اعضاء مجمع و به ریاست آقای دکتر احمدی مشاور عالی وزیر و معاون فرهنگی ، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید.
پس از تلاوت آیات قرآن کریم آقای جوهری مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان به اعضاء مجمع خوش آمدگویی داشته و سپس آقای حیدری ریاست فدراسیون ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی آقای جوهری مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان کرمانشاه و خیر مقدم گویی به جناب آقای دکتر احمدی معاون محترم وزیر و رئیس مجمع ، خلاصه ای از فعالیتهای داخلی و بین المللی فدراسیون را به اطلاع اعضاء حاضر در جلسه رساندند.

سپس آقای ابراهیمی دبیرمجمع ضمن قرائت دستور جلسه گزارش عملکرد سال ۹۳ و تقویم اجرایی و عملیاتی سال ۹۴ فدراسیون را به مجمع ارائه نمود و در ادامه جلسه آقای دکتر احمدی رئیس مجمع عملکرد فدراسیون رامثبت ارزیابی نمود. و پس از بحث وبررسی و تبادل نظر عملکرد سال ۹۳ فدراسیون تائید و تقویم ورزشی سال ۹۴ و تعدادی از آئین نامه های اجرایی فدراسیون به تصویب مجمع رسید.

در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از آقای خان بابایی بازرس اسبق فدراسیون، آقای عبدالکریم سودی بازرس جدید با اکثریت آراء مجمع به عنوان بازرس انتخاب گردید.

در این جلسه به جهت میزبانی مطلوب هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان کرمانشاه با اهداء لوح سپاس از رئیس هیات آقای منوچهر حاتمی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

در پایان مجمع ازآقای حجت جوانمردی رئیس هیات استان فارس ، آقای فرهاد میمنت آبادی رئیس هیات استان کردستان ، آقای سید رسول تاج الدینی رئیس هیات استان آذربایجان غربی که رتبه اول تا سوم را در ارزیابی عملکرد سال۱۳۹۲ به خود اختصاص داده بودند با اهداء لوح سپاس و سکه تمام بهار آزادی ، تجلیل بعمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *