چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

محمدجواد لاریجانی، امشب در «شبکه خبر»

سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب: 428302
روش ها و جزئیات مذاکرات بین المللی و چگونگی پیشبرد روند مذاکره برای رسیدن به هدف های مورد نظر از دید کارشناسان مسائل حقوقی و سیاسی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر مورد بررسی قرار می گیرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، باوجود درگیر بودن بخش چشمگیری از سیاست خارجی ایران در بالاترین سطح مذاکرات بین المللی و پیگیری اخبار آن توسط عامه مردم، بسیاری از مخاطبان و دنبال کنندگان اخبار این مذاکرات شناخت اصولی و دقیقی از روش ها و راهبردهای مذاکراتی در این سطح ندارند و همین امر باعث می شود، نتیجه گیری ها در پایان هر دور از مذاکرات چندان صحیح و دقیق نباشد و تصویری مبهم و گاه به دور از واقعیت در ذهن مخاطب ایجاد شود.

روش های مذاکره، راهبرد، تکنیک و تاکتیک در مذاکرات بین المللی، مولفه های یک مذاکره موفق و برگ های برنده و چگونگی استفاده از آنها، از جمله نکاتی است که در برنامه سه شنبه شب «تیتر امشب» با حضور محمدجواد لاریجانی مورد بررسی قرار می گیرد.

برنامه «تیتر امشب» ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه خبر پخش می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *