يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

برد انگلیس و اسپانیا در انتخابی یورو۲۰۱۶

دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۱۷
کد مطلب: 427937
تیمهای انگلیس و اسپانیا موفق شدند با نتایج نزدیک حریفانشان را در انتخابی یورو ۲۰۱۶ شکست دهند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا،  رقابت های انتخابی یورو ۲۰۱۶ در قاره اروپا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در مهمترین بازی ها انگلیس و اسپانیا حریفانشان را شکست دادند.

در گروه C اسپانیا موفق شد با تک گل داوید سیلوا هافبک منچسترسیتی بلاروس را شکست دهد. اسلواکی در خانه با نتیجه ۲ بر یک مقدونیه را شکست داد و اوکراین با ۳ گل لوکزامبورگ را از پیش روی برداشت.

انگلیس که تاکنون تمام دیدارهای خودش را در انتخابی یورو ۲۰۱۶ برده است در خانه اسلونی توانست با نتیجه ۳ بر ۲ صاحب برتری شود. در این دیدار جک ویلشر توانست دو گل زیبا را به ثمر برساند ولی اسلونی میزبان که نمی خواست بازنده باشد، بازی را به تساوی کشاند تا اینکه وین رونی توانست ۴۸ گل خود را پیراهن انگلیس را به ثمر برساند و به رکورد گری لینه کر برسد.

به این ترتیب این دیدار با برتری ۳ بر ۲ انگلیس به پایان رسید. در این گروه دیدار لیتوانی و سوئیس با برتری ۲ بر یک سوئیس به پایان رسید و استونی با ۲ گل سان مارینو را شکست داد.

در گروه G روسیه میزبان جام جهانی در خانه با یک گل برابر اتریش شکست خورد. دیدار مولداوی و لیختن اشتاین با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و سوئد با نتیجه ۳ بر یک مونته نگرو را شکست داد. در این بازی مارکوس برگ و زلاتان ابراهیموویچ دو بار برای سوئد گلزنی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *