جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱
شهردار منطقه ۶ تهران خبر داد

برپایی سفره‌های اطعام در ایام ماه رمضان

يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب: 427904
شهردار منطقه ۶ تهران ضمن اشاره به برگزاری سفره‌های اطعام و افطاری در ایام ماه مبارک رمضان در ایستگاه‌های مترو و بی‌آرتی گفت: یک میلیارد تومان جهت بازسازی و نوسازی مساجد به منطقه ۶ پیش‌بینی شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نشست ائمه جماعت منطقه ۶ تهران عصر امروز با حضور عظیم بابایی شهردار منطقه ۶، حجت‌الاسلام صادق‌زاده مشاور شهردار (رئیس مرکز امور دینی شهرستان تهران) و همچنین جمعی از ائمه جماعت در مسجد جمکران برگزار شد در این برنامه که همزمان با هفته جهانی مسجد برگزار شد عظیم بابایی شهردار منطقه ۶ تهران از برنامه‌ریزی این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: همزمان با دهه پایانی شعبان مراسم غبارروبی در تمامی مساجد مناطق ۶ تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های بهداشتی و فرهنگی شهرداری تهران به مساجد این منطقه افزود: برنامه‌های مشترکی در ایام ماه مبارک رمضان با همکاری ائمه جماعت، هیات امنای مساجد، بسیج و شهرداری منطقه ۶ برگزار می‌شود.

بابایی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان امسال برنامه‌های ویژه‌ای برای اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان پیش‌بینی شده است گفت: برگزاری شب‌های با قرآن، برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی، کتاب‌، جشنواره‌های رمضانی از جمله برنامه‌های شهرداری منطقه ۶ تهران در ایام ماه مبارک رمضان محسوب می‌شود.

شهردار منطقه ۶ تهران در ادامه با اشاره به برایی سفره‌های اطعام تصریح کرد: در این زمینه نیز اعتبارات خوبی برای برپایی سفره‌های افطار در ایستگاه‌های مترو، بی‌آرتی و سایر ایستگاه‌ها پیش‌بینی شده است.

بابایی افزود: درحال حاضر ۳۰ مسجد، دانشگاه و مرکز نظامی در منطقه ۶ تهران وجود دارد که در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مشترکی برگزار می‌شود.

وی در پایان از تخصیص یک میلیارد تومان بودجه جهت بازسازی مساجد منطقه ۶ تهران خبر داد و گفت: این اعتبارات به تناوب در اختیار ائمه و هیات امنای مساجد قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس، در ادامه این جلسه برخی از ائمه جماعت درخواست‌ها، نظرات و پیشنهادات خود را برای ارائه برنامه‌های مطلوب‌تر در ایام مختلف سال و به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان مطرح نمودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *