سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۲
عضو شورای شهر مشهد:

دولت به تجمع حمایتی از مردم یمن مجوز نداد

يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب: 427900
موحدی با بیان اینکه «روحانی تنها نیست» مجوز گرفت اما «یمن تنها نمی‌ماند» نه، گفت: دولت سیاست یک بام و دو هوا را در پیش گرفته است.
به گزارش جهان، خلیل موحدی عضو شورای شهر مشهد در گفت‌وگو با فارس با اشاره به عدم صدور مجوز از سوی فرمانداری مشهد به تجمع مردمی که قرار بود در حمایت از مردم مظلوم یمن برگزار شود گفت: مجوز ندادن به تجمع حمایت از مردم مظلوم یمن، اشتباه دولت بود؛ اشتباهی که باعث بی اعتمادی مردم می‌شود چراکه این شیوه به نوعی تحریف عملی سیره ظلم ستیزی امام (ره) است.

وی تصریح کرد: متاسفانه صبوری مردم، سیاستمداران ما را به اشتباه انداخته و گمان می‌کنند که مردم متوجه کم کاری آنها نیستند ولی باید بدانند که معمار انقلاب به گونه‌ای جامعه را هدایت کرده که شاخص اصلی از سوی مردم رصد می‌شود.

عضو شورای شهر مشهد با بیان اینکه مسئولان مدعی هستند که برگزاری هرگونه تجمع را لغو کرده‌اند، افزود: متاسفانه دولت با کج سلیقگی و در پیش گرفتن سیاست یک بام و دو هوا به تجمع حزب کارگزاران با عنوان «روحانی تنها نیست» مجوز داده است.

موحدی همچنین درپاسخ به این پرسش که علت مخالفت فرماندرای با این تجمع چه بود گفت:‌ در پی پیگیری هایی که صورت گرفته بود معاون سیاسی فرمانداری گفته بود نیاز به مجوز از وزارت کشور است که در نهایت نیز گفت وازرت کشور مجوز برای این تجمع را صادر نکرده است؛ بیش از این هم پاسخگو نبودند.

وی در ادامه با طرح این پرسش که باید دولت بگوید چطور می‌شود که میتینگ «روحانی تنها نیست» از سوی حزب کارگزاران مجوز می‌گیرد اما اجتماع غیرسیاسی و مردمی حمایت از مردم یمن مجوز نمی‌گیرد تصریح کرد: دولت فکر می‌کند با برگزاری همایش های سیاسی همچون روحانی تنها نیست می‌تواند محبوبیت از دست رفته خود را احیا کند، تصور باطلی که ریشه در یک تاکتیک اشتباه دارد.

به گزارش فارس، قرار بود همایش مردمی «یمن تنها نمی ماند» با حضور محمدالقبلی از اعضای شورای مرکزی انصارالله یمن و از جانبازان حوادث اخیر این کشور، حاج احمد واعظی و میثم مطیعی امروز یکشنبه۲۴خرداد در محل مهدیه مشهد برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مصطفی
برو دلت خوشه یک مشت افراطی ریختن تو شورای شهر مشهد ، به جای کار کردن تو شهر به فکر ادابازی های سیاسی مذهبی هستند
علی
آخه برادر عزیز مگه همایش داخل مهدیه نیاز به مجوز دارد؟مجوز برای راهپیمایی یا تجمعات خیابانی است خودتان برای خودتان مشکل درست می کنید