يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱۳
۲۲

فاطمه هاشمی: پدرم به روحانی گفت کشور را با هم اداره می‌کنیم

يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب: 427829
دختر آقای هاشمی با متهم کردن برخی کاندیداهای رقیب به تلاش برای 'تقلب'، عنوان کرد که پدرم در جریان انتخابات 92 به آقای روحانی گفتند اگر ماندم با همکاری، کشور را اداره می‌کنیم.
فاطمه هاشمی: پدرم به روحانی گفت کشور را با هم اداره می‌کنیم
به گزارش جهان، روزنامه دولتی ایران، صفحه اول خود را به تیتر «هدف ۲۴ خرداد حفظ همه حقوق ایرانیان است» اختصاص داد.

روزنامه دولتی ایران به مناسبت سالگرد پیروزی حجت‌الاسلام روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ صفحه سیاسی خود را به تحلیل این رخداد اختصاص داده است؛ فاطمه هاشمی که بعد از خواهرش باید شاهد زندان رفتن برادرش باشد در یادداشتی در این روزنامه به ناگفته‌های خود از انتخابات ریاست‌جمهوری پرداخت.

هاشمی در یادداشت خود حضور روحانی در انتخابات را این‌گونه بیان داشت «نخستین بار در جلسه ظهر شنبه که در جمع کوچکی بحث انتخابات درگرفت حاضران نظر دادند که آقایان روحانی و ناطق برای ریاست‌جمهوری مناسب‌اند. آقای ناطق نپذیرفت و آقای روحانی گفت به‌شرط حمایت این جمع که همه قول حمایت دادند. به ایشان گفته شد قبلاً با رهبری در میان بگذارند. ایشان با رهبری صحبت کردند و به پدرم خبر دادند که رهبری مخالفتی ندارند و تذکراتی هم داده‌اند. پدرم هم قول کمک دادند و نکاتی را مطرح کردند.»

فاطمه هاشمی حضور پدرش در انتخابات را زلزله و موجی که اوج می‌گرفت تشبیه کرد و پیرامون دیدار روحانی با هاشمی رفسنجانی نوشت «دکتر روحانی ملاقاتی با پدرم داشت و گفتند حالا که شما آمده‌اید خوب است کنار بروم. پدرم گفتند بعید است که بگذارند من بمانم. چون آمارگران گزارش ۷۰ درصد رأی داده‌اند و نگران هستند به ۹۰ درصد برسد. به آقای روحانی گفتند اگر ماندم با همکاری، کشور را اداره می‌کنیم و اگر نماندم بخشی از رأی من به شما خواهد رسید. تلاش کردند که پدرم انصراف دهند با تهدید به ردصلاحیت که ایشان اهمیت ندادند.»

وی همچین در روایت روز رأی‌گیری نوشت «روز رأی‌گیری تندروها مطمئن شدند که قافیه را باخته‌اند و تلاش شد در شمارش آرا و اعلام نتیجه انتخابات را به دور دوم بیندازند که با مراقبت افرادی مؤمن و دلسوز به نتیجه نرسید. دکتر روحانی رئیس جمهور شد و تندروها خواب چنین روزی را هم نمی‌دیدند. ولی مسئولان و جامعه فهمیدند که آرای مردم چیست؟ و چه می‌خواهند؟ مردم با رأی خود نشان دهند به دنبال تغییر اساسی و اصولی هستند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حالا کی بریزیم تو خیابون ؟!
تیتر ""اگر ماندم"" کم داره . اصلاح کنید
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
خانم محترمه همین افراد دلسوز و مومنی که سال ۹۲ بودند سال ۸۸ هم پای صندوقها بودند ولی چون فرد مورد نظر شما رای نیاورد فتنه به پا مردید
محمد
United States
درود بر ایت الله هاشمی رفسنجانی
درود و هزاران سلام بر یار امام هاشمی کبیر
شیطونک915
ای جان!!!! بابا خونه رو بچرخونن اونم تربیت فرزند تو اولویتشون باشه، البته کمی دیر شده ولی ماهی رو هر وقت از آب بگیری(قبلا میگفتن تازیه)!!!!ولی الان میگن ماهیگیر میشی!!!!!!!!!!!!خخخخخخ
کشور پیشکش!!!
جهان تایید کن گلم!!!
صبر کن 2 سال دیگه رای مردم را می بینی ، روحانی و هاشمی دیگه تمام شدند .
با نام
یعنی کشور اینقدر بی صاحب شده شما هم بیایید واسه اداره؟
جانم فدای رهبر
تا خون در رگ ماست خامنه ای رهبر ماست
هدایت
United States
خدایا میشه من او روز رو ببینم که حقایق از پشت پرده بیرون بیاد تا دروغگو ها رسوا شن ؟
United States
حاج اقا بهتر اهل منزل رو اداره کنن این خیلی زشت دو فرزند یکنفر در تشخیص مصلحت به زندان رفتن برای جرایمی اقتصادیی امنیتی و خلاف شرع مقدس. ایشون بایستی خودش رو بازنشسته اعلام کنن. والله اعلم
United States
مردم به دکتر روحانی رای دادن نه اقای هاشمی احترام صحابه امام باید حفظ بشه البته اگه خودشون رو به شکل طلحه و زبیر دراوردند دیگه خود کرده را تدبیر نیست.
Iran, Islamic Republic of
ازی این چنین بود برادر. حالا هی زور بزنید زمین و زمان را زیرو رو گنید که بگید هاشمی عددی نیست. فقط خودتونو خراب می کنید. تازه با حبس مهدی یک لطف بزرگ هم به هاشمی شد. مظلوم دیده می شود و در خبرگان بیشترین رای را می گیرد. شما کی می فهمید راه درست چیه. هی می خواهید همه چی را با قلدری درست کنید. یک کمی فهم و درایت هم بد نیست بعضی وقتها. خوب اتش زندان شدن مهدی مبی خوابه بلخره. ولی اگر می ذاشتید مهدی با یک تخفیف آزاد می شد کالی گزنه دست داتشید تا قیامت بزنید سر هاشمی. خود کرده را پشیمانی سودی نیست.
Iran, Islamic Republic of
مگه مثل شما ...هستند که رای مردم را عوض کنن ...
تغییر اساسی مردم اینه که خاندان اشرافیت و زرو زور و اقازاده هایی مثل...و اون جونیور....
این خاندان نادان دنبال تغییر اساسی هستن این یعنی چی؟!؟!
امیر مسعود
Iran, Islamic Republic of
بابا یکی اینو از خواب بیدار کنه. این هاشمی ها هم قشنگ جوگیر میشن ها !!!
Estonia
برای همینه که اداره کشور فلج شده چون تیم پیرم دها دارند با هم میچرخونند
شهاب
Estonia
خانوادگی در بهم ریختن کشور فعالند
بشری
Estonia
مشکلی دارم زدانشمند مجلس بازپرس / توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند /گوئیا باور نمیدارند روز داوری /کاین همه قلب و دغل در کار داور می کنند
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
"چون آمارگران گزارش ۷۰ درصد رأی داده‌اند و نگران هستند به ۹۰ درصد برسد"
در عجبم از این همه اعتماد به نفس
فاطر
سلام
این لحن اینکه اینها مالک انقلاب و ایران و .... هستند این نگاه از بالا این دیدگاه برتری طلب است که جگر آدم را میسوزاند "... پدرم گفتند با هم مملکت را اداره میکنیم ... "تاریخ را ملاحظه کنید این عبارات شبیه عباراتی است که 50 یا 60 سال پیش هم شخص و اشخاصی گفته اند
نام و متن صحبت های این شخص را دارم خودسانسوری کردم تا جهان مجبور به سانسور نشود
یعنی در سال 84 و 88 مردم رای دادن شما نفهمیدی چی می خوان؟؟؟!!
اگه به شما ها رای بدن مردم خوبی هستن؟!!
Finland
زرشک!
چه افاضاتی!!