جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۳

پشیمانی قهرمان المپیک از حاشیه‌کشتی

جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 427471
دارنده مدال‌های طلای کشتی فرنگی المپیک جهان بعد از اتفاقاتی که در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در مشهد رخ داد بابت رفتارش از مردم و علاقه‌مندان به کشتی عذرخواهی کرد.
به گزارش جهان، امید نوروزی در گفت‌وگو با فارس، با اظهار پشیمانی از رفتارش در پایان مسابقه با مهدی زیدوند در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی در مشهد گفت: به خاطر رفتارم از تمام مردم ایران و علاقه‌مندان به کشتی عذرخواهی می‌کنم. اتفاقاتی که رخ داد به دلیل استرس و فشار روانی ایجاد شده بود.

وی ادامه داد: ۱۰ سال در سطح اول کشتی فرنگی حضور داشتم و هیچگاه به کسی بی‌احترامی و حاشیه‌سازی نکرده‌ام اما اتفاقاتی در یکی دو سال اخیر در کشتی فرنگی رخ داده است که آرامش را از ما سلب کرده است.

قهرمان المپیک تصریح کرد: از این اتفاقی که رخ داد که البته من در آن تنها مقصر نبودم از مردم عذرخواهی می‌کنم اما باید بگویم که حرف‌های ناگفته زیادی دارم.

به گزارش فارس، روز گذشته و در جریان برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم‌های ملی کشتی و در دیدار بین امید نوروزی و مهدی زیدوند، نوروزی پس از اینکه اعتراضاتش به داوران مبنی بر نادیده گرفتن امتیازش در اجرای فن بر روی زیدوند ثمربخش نبود در ثانیه‌های پایانی و در حالی که با نتیجه ۵ بر یک از حریفش عقب بود اقدام به ترک تشک مسابقه کرد البته این پایان کار نبود و نوروزی در هنگام خروج از تشک و ورود به رختکن سالن کنترل خود را از دست داد و اقدام به حرکاتی غیر منتظره کرد که واکنش تماشاگران حاضر در سالن را به همراه داشت. این موضوع باعث شد جو سالن برای دقایقی متشنج شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *