شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱۳
۱۰

جزئیات ائتلاف سياسی بزرگ برای "خوار كردن اردوغان"

چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 427181
روزنامه تايمز از تلاش احزاب سياسی تركيه براي تشكيل يك ائتلاف دولتي بزرگ براي خوار و خفيف كردن رجب طيب اردوغان رئيس جمهور اين كشور خبر داد.
جزئیات ائتلاف سياسی بزرگ برای "خوار كردن اردوغان"
به گزارش جهان به نقل از العالم، "كريستی میلر" در گزارش خود در روزنامه "تايمز" نوشت: نيروهاي سياسي در تلاش براي تشكيل ائتلاف دولتي بزرگي هستند كه حزب عدالت و توسعه را از عضويت در آن مستثنی می كند. عدالت و توسعه حزب رجب طيب اردوغان رئيس جمهور تركيه است. هدف از تشكيل اين ائتلاف "خوار و خفيف كردن اردوغان" است.

برپايه اين گزارش، حزب خلق جمهوری با مشاركت حزب راستگرای كار ملی و حزب خلق دموكراتیک نزدیک به كردها اين ابتكار (تشكيل ائتلاف بزرگ) را ارايه كرده است چرا كه اين سه حزب مي تواند با ائتلاف با هم اكثريت پارلمان را بدست بگيرد.

همه اين احزاب پيشتر خواستار ادامه تحقيقات درباره اتهامات مربوط به فساد در تركيه شدند كه شامل حال برخی از مسؤولان ارشد حزب عدالت و توسعه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابراهیمی
Iran, Islamic Republic of
امید است این ائتلاف منجر به روی کار آمدن دولتی در ترکیه شود که هم موجب اعتلای مردم ترکیه شود و هم موجب خروج ترکیه از حمایت به گروه های تروریستی در عراق و سوریه شود. شاید با این اتفاق ترکیه لکه ننگ خیانت به کشورهای همسایه خود را پاک نماید.
Iran, Islamic Republic of
با خوار کردن اردوغان جنایتکار در حق مردم سوریه موافقیم
مهدی
اردوغان خائن به مسلمین ای که دستت به خون مردم و زنان و کودکان مظلوم سوریه و عراق و لبنان و... آلوده است ببین چوب خدا را البته این اولشه باید تقاص پس بدی
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر امریکا و اتحادیه اروپا و کمالیست ها و پان ترکیست ها و پان کردها و کمونیست ها و گولن شیخ پنسیلوانیایی... و مکرو و مکر الله والله خیر الماکرین. خداوند اردوغان را نصرت دهد
اردوغان مستحق خوار شدنه دستش به خون هزاران نفر از مردم بیگناه منطقه آغشته است امیدوارم مثل مرسی توی قفس ببینیمش
عباسعلی صلواتی
Moldova, Republic of
جناب اردو غان مزورانه به دنبال احیای دولت عثمانی است و برای حصول به این امر نه از خزانه خودش هزینه می کند و نه از ارتش این کشور .
اردو غان با فریب امریکا و اروپا تحت عنوان دمکراسی و زیر چتر حمایت های بیدریغ اعراب به کمک نیر وهای مزدور داعش و النصره و ارتش آزاد تحت حمایت مستقیم تر کیه به دنبال این فتنه گری است تا حوزه جغر افیاییش را به سوریه و عراق و مصر و عربستان و...گسترش دهد و بیچاره حکام عربی که فریب این نیرنگ آزادی خواهی تر کیه را خورده اند و با ریسمان دولت تر کیه به چاه می روند و امروز خوشحالیم که اقتدار دولتش توسط رقبا شکسته می شود گر چه ماهیت مخالوفون معلوم نیست 1؟مباد مر دمی ساده لو حانه در دام اردو غان قرار گیرندووحدت ملی کشوررا به نفع دولت در او هام عثمان بشکنند.
این اردوغان باید گوشمالی سیاسی داده شود جنایتهای منطقه و گروههای تکفیری حاصل حکومت اردوغان است موقع آن رسیده که دماغ اردوغان به خاک مذلت مالیده شود .
این آشغال را محاکمه کنند
عبدالکریم خادم پور
ان شاءالله به زودی دولت اردوغان سرنگون میشه
Iran, Islamic Republic of
به به