پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱۱
۱۹
نیلی احمد آبادی و ۲۰ نفر از اساتید با حکم وزیر علوم به ریاست دانشگاه های کشور منصوب شدند

عامل آشوب‌های دانشجویی سال ۸۸ رئیس دانشگاه تهران شد

سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب: 427029
فرهادی با صدور احکام جداگانه‌ای و براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی رؤسای ۲۱ دانشگاه کشور را منصوب کرد.
عامل آشوب‌های دانشجویی سال ۸۸ رئیس دانشگاه تهران شد
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکام جداگانه‌ای و براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی رؤسای ۲۱ دانشگاه کشور را منصوب کرد.
۲۰
محمد فرهادی وزیر علوم در این احکام محمود نیلی احمدآبادی را به ریاست دانشگاه تهران، محمدتقی احمدی را به ریاست دانشگاه تربیت‌مدرس، حسن ولی‌زاده را به ریاست دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، فردین اخلاقیان طاب را به ریاست دانشگاه کردستان، محمدعلی اکبری را به ریاست دانشگاه ایلام، شایان‌ شاه‌محمدی را به ریاست دانشگاه شهرکرد، محمودرضا رحیمی را به ریاست دانشگاه یاسوج، مسعود نادریان جهرمی را به ریاست دانشگاه جهرم، محمد میرزایی بادیزی را به ریاست دانشگاه تحصیلات تکمیلی و فناوری پیشرفته کرمان، عبدالمجید مصلح را به ریاست دانشگاه خلیج فارس و بهمن حیاتی را به ریاست دانشگاه ملایر منصوب کرد.

وزیر علوم علیرضا بندانی را به ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان، ناصر مهرشاد را به ریاست دانشگاه صنعتی بیرجند، علی‌اصغر بهشتی را به ریاست دانشگاه مهندسی فناوری‌های نوین قوچان، محمدحسین شفیعی میم را به ریاست دانشگاه بزرگمهر قائنات، علیرضا باقری ثالث را به ریاست دانشگاه حضرت معصومه(س)، محمود نیلی را به ریاست دانشگاه صنعتی همدان، فرامرز میرزایی را به ریاست دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی، عباس کلانتری را به ریاست دانشگاه آیت‌الله حائری میبد، امین‌رضا نقره‌آبادی را به ریاست دانشگاه صنعتی شهدای هویزه و فتح‌الله قدس را به ریاست دانشگاه خواهران سمنان (فرزانگان) منصوب کرد.

افراد مذکور پیش از این به‌عنوان سرپرست دانشگاه مشغول فعالیت بودند که پس از تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزیر علوم احکام ریاست آنها را صادر کرد.


به گزارش جهان، نیلی احمدآبادی در روزها و ماه‌های فتنه ۸۸ نقش پررنگی در شوراندن دانشجویان و اساتید برای ابراز مخالفت با نظام و همراهی با فتنه‌گران داشت. از جمله می توان به تلاش های جدی در زمان فتنه برای تصویب تعطیلی دانشكده فنی در هیئت رییسه و صدور بیانیه هیئت رییسه علیه نظام و بیانیه جمعی از اساتید اشاره كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تو چی میگی جهان؟؟ مگه شوری عالی انقلاب فرهنگی تایید نکرده؟؟
شورای عالی چی ؟؟؟ اگه زور داشت که دروس علوم سیاسی رو عوض میکرد
دیگه شورا تصمیم نمیگیره کمیته ۵نفره تصمیم میگیرند. دولت قانون گرا ومطیع قانون روش ابداعی گذاشت برای انتخاب رییس دانشگاه
صادق
یعنی این همه دانشگاه تا الان بدون رئیس بوده؟؟؟؟؟
حامد
يعني با هر كي مخالفيد و توي خط سياسيتون نيست و طرز فكري متفاوت با شما داره، برچسب فتنه گر ميزنيد بهش. بترسيد از فرداي قيامت
سیاوش
United States
حرص خوردن جهان نیوز خیلی لذت بخشه. این تیترای عصبیت رو که میبینم دلم خنک میشه اساسی
Iran, Islamic Republic of
بالاخره شیطان از هر انحرافی لذت میبرند
حرص خوردن برای اسلام و انقلاب عین عبادته؛ شما مراقب لذات شیطانیت باش
جهان بجای گفت ها اسناد را بگذار. در ضمن تا کسی محکومیت نگرفته و مجرم نباشد نمی توان متهم به فتنه شد. شما از هرکسی خوشت نیاد بهش میگی فتنه و اصحاب فتنه. انصلف هم خوب چیزی است
برنامه ریزی برای ایجاد آشوب در انتخابات مجلس است تا اگر رای نیاوردند بزنند زیر میز رقابت و کشور را به آشوب بکشند
United States
سلام . با این نظر صد در صد موافقم
جهان جان فکر کردی فرهادی از اصولگرایان که در فتنه ۸۸ از ولایت فقیه خود حمایت و پشتیبانی کردند را میگذارد اگر این فکر را میکردی زهی خیال باطل همیشه فتنه گر از فتنه گر حمایت و پشتیبانی میکند این چهار سال آزمونی بود برای ملت ما که توانستند چهره واقعی فتنه گران را بیشتر و بهتر بشناسند تا در نزد شهدا و امام شهدا شرمنده نباشند کمتر از دو سال ملت تحمل میکند آنوقت عمر این فتنه گرها تمام میشوند و ملت با دید بازتری و آشنایی بهتری به کسی که علنا از فتنه گران و سران فتنه دوری کرده و پیرو ولایت فقیه هستند را رای خواه داد جهان جان شما هم با ملت کنتراز دو سال صبر داشته باشید با ملت پیروز میشوی یاعلی
کریمی
مرگ بر منافق
مرگ بر ضد انقلاب
هزاران بار نفرین و لعنت خدا بر کسانی که در پستهای دولتی به انقلاب خیانت میکنند
علی
این یعنی دهن کجی به ملت ومجلس!
سلام نمی شود این افراد مسئله دارمثل نیلی احمدآبادی را منصوب نکنند؟؟؟!!!
رئیس دانشگاه تهران هنوز هم درخدمت فتنه گران است . تقویم این دانشگاه برای یال94 را یه نگاهی بکنی می فهمی که از فتنه گران سال 78 و 88 تمجید شده و البته به نظام مظلوم هم هجمه شده است
وقتی ارزش ها عوض میشن عوضی ها با ارزش میشن!
روحانی متشکریم.
Iran, Islamic Republic of
کور شود هرانکس تنواند دید