يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۴۵
۸۳

اعتراض بوشهری‌ها به پایین کشیدن بنر سخنان رهبر انقلاب!

شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 426268
در پی پایین کشیدن بنر بیانات مقام معظم رهبری از سوی مدیر آموزش و پرورش دشتستان و مواجه شدن مدیریت آن با اعتراض مردم برازجان، روابط عمومی این اداره با صدور اطلاعیه به توجیه این اقدام پرداخت.
اعتراض بوشهری‌ها به پایین کشیدن بنر سخنان رهبر انقلاب!
به گزارش جهان، بوشهر ۲۴ نوشت:

این اطلاعیه که واکنش ها به اقدام آموزش و پرورش دشتستان را جوسازی می داند، به شدت متناقض بوده و از دستپاچگی آن اداره حکایت دارد، در ابتدای این اطلاعیه محتوای بنر که چیزی جز بیانات رهبری نبوده است، تضعیف کننده تیم مذاکره کننده هسته ای عنوان شده و در ادامه تیم مذاکره کننده زیر نظر مستقیم و البته مورد تأیید معظم له معرفی و در انتها این نهاد خود را تابع معظم له می داند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000426/nf00426268-1.jpg
بنری که اداره آموزش و پرورش دشستان آن را پایین کشید

در متن اطلاعیه آمده است:

« همزمان با عید نیمه شعبان وسالروز ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) از طرف بسیج دانش آموزی حوزه خواهران بدون هماهنگی با این روابط عمومی ، اقدام به نصب بنری با مضمون (ما نمی گذاریم) در بخشی از نرده های اصلی این اداره شد که محتوای آن جمله ای درتضعیف تیم مذاکره کننده ی هسته ای بود، از آنجا که به تشخیص این مدیریت تضعیف تیم مذاکره کننده ی هسته ای که مستقیما زیر نظر مقام معظم رهبری و تایید معظم له به کارزار مبارزه با قدرت های بزرگ مشغولند به صواب نبوده و به مدت دو روز هم در آنجا نصب بود، با احترام آن را باز نموده و به جای آن بنرهای منطبق با مناسبت روز نصب گردیده است،این عمل آموزش پرورش منجر به جوسازی رسانه ای و حضور عده ای درب آن اداره شده است که جهت تنویر افکار عمومی اعلام میدارد:

اولا، همگان میدانند که محدوده ی هر سازمانی برای هر نوع بهره برداری مستلزم کسب اجازه و رضایت مدیریت آن دستگاه میباشد.

دوم، این مدیریت با جابجایی این بنر تبلیغاتی به هیچ عنوان قصد توهین یا بی حرمتی به منویات رهبر معظم انقلاب را نداشته و همواره خود را گوش به فرمان معظم له در همه ی امور دانسته و نسبت به خطوط قرمز نظام نیز متعهد میداند.

در پایان اعلام میدارد بسیج دانش آموزی به عنوان بخشی از آموزش و پرورش همواره مورد احترام و حمایت شخص مدیر آموزش و پرورش بوده و تنها یک هفته از لوح تقدیر نهاد محترم سپاه نسبت این مدیر پر تلاش میگذرد و متعجب است که موضوع به این کوچکی چرا باید دستخوش تبلیغات و بهانه ی تخریب نهادی قرار بگیرد که هدفی جز فرهنگ سازی و احترام به قانون ندارد و موضوع پیش آمده را با فرماندهی سپاه دشتستان به صورت تلفنی مدیریت کرده بودند. ولله عاقبه الامور»


درخواست مردم برازجان از مسئولین بعد از تشنج در مراسم 14 خرداد

بوشهر۲۴ می افزاید؛ براستی چگونه می توان ادعای گوش به فرمان بودن نسبت به ولی فقیه داشت، خود را نسبت به خطوط قرمز نظام متعهد دانست، اما همزمان بیانات ولی فقیه پیرامون مذاکرات هسته ای را تضعیف کننده تیم هسته ای دانست؟

واکنش امام جمعه برازجان به پایین کشیدن بنر بیانات رهبری در دشتستان

اگر بیانات رهبری در هر کجا به مذاق بعضی افراد خوش نیامد، نباید تفسیر به رای کنند و به خود اجازه پایین کشیدن متن سخنان ایشان یا توهین به ایشان را بدهند.

حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان گفت: هر کس با ولایت فقیه زاویه پیدا کند و بخواهد با علی و آل (ع) مقابله کند همچون بنی صدر به زباله دان تاریخ فرستاده خواهد شد و با ذلت و خواری مردم آن را برکنار خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: پایین کشیدن بنر حاوی متن اخطار رهبری به آمریکایی ها مبنی بر این که (نمی گذاریم با دانشمندان هسته ای ما مصاحبه ای شود یا از تسلیحات نظامی ما بازدید شود) توسط مسوولین، باعث توهین به مقدسات و ارزش های انقلاب و تحریک جوانان مومن و انقلابی شده است.

مصلح اظهار داشت: این حساسیت برادران بسیجی، انقلابی و ولایی را ارج مینهم که کوچکترین توهینی را به ساحت مقدس ولایت فقیه بر نمی تابند و از تمامی مسؤلان درخواست دارم کاری نکنند که فضای شهر و جامعه با یک حرکت ناشایست و بدون تفکر به تشنج کشیده شود.

وی در ادامه با اشاره به این که در شرایط حساس مذاکرات هسته ای که ما نیاز به همدلی و همزبانی داریم، گفت: خواهش من از بسیجیان و مردم ولایی این است که آرامش خود را حفظ کنند تا این ماجرا از مراجع قانونی پیگیری و برخورد شود.

امام جمعه برازجان تصریح کرد: انتقادات و دلواپسی مردم نباید حمل بر تضعیف مسوولین شود چه بسا این انتقادها پشتوانه ای برای مسوولین در برابر زیاده خواهی های دشمن است.

مصلح گفت: اگر بیانات رهبری در هر کجا به مذاق بعضی افراد خوش نیامد، نباید تفسیر به رای کنند و به خود اجازه پایین کشیدن و یا توهین به ایشان را بدهند.

وی در پایان افزود: تجربه ثابت کرده در هر جایی که رهبر انقلاب توصیه ای به دولت کرده اند و مسؤلان به سخنان و نصیحت های ایشان عمل نکرده اند دولت به شکست و بن بست رسیده است و در پایان نظام متضرر شده است.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های دشتستان در اعتراض به اقدام مدیریت آموزش و پرورش

بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان دشتستان طی بیانیه ای مشترک اقدام مدیریت آموزش و پرورش در پایین کشیدن بنر بیانات رهبر معظم انقلاب را محکوم کردند.

به گزارش "بوشهر۲۴" متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب القاسم الجبارین

«یَوْمَ هُمْ عَلَى النّارِ یُفْتَنُونَ * ذُوقُوا فِتْنَتَکُمْ» آن روز که آنها بر آتش، عذاب مى شوند و به آنها گفته مى شود: بچشید عذاب خود را.

در روزهای گذشته شاهد ان بودیم که جوانان انقلابی دشتستان در پی سخنان رهبری در مورد مذاکرات اقدام به نصب بنر از سخنان ایشان در مورد توصیه به تیم هسته ای کرده اند و بعد از مدتی به دستور مدیر اموزش و پرورش شهرستان دشتستان پایین کشیده شده است جالب است که وی این اقدام را خلاف قانون ودر جهت تضعیف تیم مذاکره کننده هسته ای دانسته است و در بازی های سیاسی افراطیون در اخرین ان ها دیدیم که بنر سخنان مقام معظم رهبری در دشتستان را پایین اوردند .

بدانید جلوی خشم مردم با بصیرت دشتستان را نمی توانید بگیرید

این را بدانید جلوی خشم مردم با بصیرت دشتستان را نمی توانید بگیرید و ما دانشجویان روند مقاومت را بر سازش به اصطلاح برد برد ترجیح می دهیم ، انقلابمان را فدای نان نمیکنیم ، و با این سانسورهای شدید راهی به جا نخواهید برد همواره پای ارمان ها خواهیم ایستاد.

طبیعی است هر درخت تناوری افت هایی هم داشته باشد. افت های بی مقدار که به گمان خودشان به درختی تناور لطمه بزنند.درخت تناور انقلاب اسلامی ایران نیز افت هایی دارد. از روزی که انقلاب به بار نشست عده ای متظاهر ریاکار برای تامین مصالح و کسب منافعشان به این درخت چسبیده و از شیره آن مکیدند. آفت هایی که نه به قلب بلکه به زبان حمایت از دولت و زیر پا گذاشتن خط قرمز هایی که رهبری به ان تاکید کرده اند، ان چه در دل داشته اند را اشکار ساخته اند. افاتی که هر چند سال یک بار طغیان می کنند و هر بار مردم با بصیرت دشتستان بصیرت خیز، دفع طغیان کرده اند . آفت هایی که فقط چند هفته از صحبت رهبری که فرمودند : من اجازه نمیدهم بیگانگان بیایند با دانشمندان ما با فرزندان برجسته عزیز ملت ایران بخواهند بنشینند و حرف بزنند. در مقابل نظام ولایت مطلقه فقیه گردن فرازی نمودند و ندای اصلاح در لسان ایشان تنها استحاله انقلاب و نظام ناب اسلامی ایران است.

شنیده ایم که گفته ای اگر ده بار بنر رهبری بزنند در می آوری! حرف های بزرگ تر از دهانت زده ای یا آن که جوگیر شده ای؟

آهای متظاهر نمایان،ما ابایی نداریم از بصیرت افزایی، آهای آقای نسبتا اقا یا شاید نسبتا مدیر به کجا چنین شتابان؟ شنیده ایم که گفته ای اگر ده بار بنر رهبری بزنند در می آوری! حرف های بزرگ تر از دهانت زده ای یا آن که جوگیر شده ای{رد شدن از خط قرمزهای نظام} سر میدهی کار به کجا رسیده است، با ان هایی که عقبه ی فکری شان برمیگردد به منفوران تاریخ همچون مهاجرانی، فکویاما،میشل فوکو گنجی،هانگتینتون و امثال این ها، ننگ آور و کارنامه عملکردشان ابروی افاق را برده است مجال عرض اندام یافته اند تا هماورد طلب کنند.

تاریکی را چه به تقابل با مشعل روشنایی بخش انقلاب؟

داری به کجا میروی؟و کدام دره تباهی را با این چنین با سرعت می پیمایی؟ سر سلسله جریان افراط در کشور یا مقاوم مردان؟تاریکی را چه به تقابل با مشعل روشنایی بخش انقلاب یا به نوعی میخواهید باخت مذاکرات را در افکار عمومی توجیه کنید؟

در پایان از دولت میخواهیم از انتصاب چنین افرادی افراطی گرا که حاضرند ارمان های انقلاب را فدای منفعت های حزبی و جناحی خود نمایند خودداری و آنها را عزل نمایند.

ما دانشجویان انقلابی شهرستان دشتستان ضمن حمایت از فرمایشات رهبری در خصوص مذاکرات و محکوم کردن بی اطلاع نگه داشتن مردم در روند مذاکرات و نیز دو گانگی در گفتار مسئولین مذاکره کننده و حرکت زشت و ناشایست ریس اموزش و پرورش شهرستان دشتستان از مقامات ذیصلاح می خواهیم هر چه زودتر به این حرکت قابل تامل رسیدگی کنند.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور برازجان
بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شبانکاره
بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی مرکز برازجان
بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شبانکاره
بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی برازجان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامی
Iran, Islamic Republic of
تو لاهیجان هم این اتفاق افتاد . مشاور ف...و رییس ستاد دولت در انتخابات این کار رو کرد که بلافاصله در نماز جمعه توسط امام جمعه تذکرات داده شد. ولی خب خیلی رسانه ای نشد متاسفانه
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب و روشنفکر بودن یعنی همین. در ظاهر میگویند آزادی بیان و تحمل مخالف اما در باطن حتی حرف حق را هم برنمی تابند
Iran, Islamic Republic of
به خدا افساد طلبها دقیقا همینطور هستند.. یعنی دقیقا بر خلاف آنچه که از روی نفاق از آن دم میزنند هیچ تحمل صدای مخالف را ندارند..
دروغگو ترین
بی صفت ترین
خائن ترین
تمامیت خواه ترین
گروه از آدمها در ایران همین افساد طلبها هستند
محمد
حزب الله برازجان باید این مردک را از اداره آموزش وپرورش بیرون کنند
Iran, Islamic Republic of
احسنت به اين مردم غيرتمند و ولايي و حاضر در صحنه.
...کردند بنر را پایین کشیدند
دست مردم گل درد نکند
امام زمان حافظ شما باشد
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر غیرتتان.
علی
متاسفانه این درد فقط مال دشتستان نیست. در تمامی استانها و شهرستانهای دیگه هم اکثرا اهالی فتنه و تندرو سرکار آمده اند.
در شهرستان ما، خودم به عینه شاهد بودم که به دلیل طراحی و انتشار پوستری در مورد حماسه 9 دی، رئیس دفتر فرماندار به یکی از فعالین فضای مجازی که سبغه ی انقلابی هم داشت، زنگ زد و متاسفانه فحشهای ناموس میداد که مثلا چی؟ چرا این پوستر توی فضای مجازی شهرستان پخش شده.
ما كه از اين دولت مدعي تدبير در عمل چيز خاصي در رابطه با ولايتمداري و عمل به منويات خلف صالح حضرت روح الله (ره) ,امام خامنه اي عزيز نديديم هرچه ديديم و شنيديم همه اش حرف و سخن دهن پركن و ظاهر فريب بوده و هست. دريغ از يك جو عمل به ادعاي ولايتمداري و حركت در مسير و خط رهبري عزيز و بصير انقلاب.
با همه اينها بدانند كه ملت هوشيارتر تر ازآن چيزيند كه اينها فكر مي كنند.
اعتداله دیگه کاریش نمیشه کرد. از ماست که بر ماست
تنها کاری که میتونیم کنیم اینه که تا سال 96 صبر کنیم تا اونجا مردم حساب نیم درصدیها رو برسند
سلام
سلام دوستان من دشتستانی نیستم ولی به نظر من از آرمانهای خودتان کوتاه نیایید. تا همچنین کسانی را به سزای عمل نرسانده اید ساکت نشوید. نگذارید فرزندانتان زیر دست چنین کسانی تحصیل کنند. ممکن است افرادی سعی کنند که سرپوش بر این توهین بگذارند شما آگاه باشید
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
بفرموده امام حسین اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید و مردانه بگویید برای چی این بنر رو حذف کردید
قزوینی
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا مصلح احسنت بر شما
این اقا از عوامل خاتمی خائن می باشد که توسط دولت بی تدبیر و نامید کننده منصوب شده و لیاقت مدیریت تربیت فرزندان دشتستان را ندارد
مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر ضد ولایت فقیه
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر روحانی
چرا به خود نمی آیید و تجدید نظر در مورد مدیران
نالایق خود نمی کنید ؟! تا کی باید اهانت عده ای
زالو صفت را مشاهده کنیم ؟!
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
بی تدبیری دولت حجت السلام روحانی در مدیریت ؛ صدای مردم بوشهر را درآورده است
مرگ بر فتنه گرانی که هنوز هم در بدنه مدیریت
دولت اقای روحانی در حال فتنه گری هستند
Iran, Islamic Republic of
درود و صد آفرین بر رییس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان.خدا قوت ای مرد
...بر تو ای مزدور غرب. ای نوکر شیطان و ای ترسو. ان شاء الله ....جواب تو را به سنگینی بدهد.
خدا شفات بده!
فاطیما
احسنت به شیر پاکی که خوردن.احسنت دفاع از حریم ولایت حق و وظیفه ی تک تک ماست.
Iran, Islamic Republic of
مطمئن هستید که اینها ایرانی هستند؟ شک دارم!
Iran, Islamic Republic of
دولت تدبیر و امید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نوکر شما بسیجیان مخلص
درود بر بسیج همیشه با بصیرت
باید ادبش کرد
Romania
وقتی مسئولین با یک فوت هم تضعیف بشوند ... کارشون میشه ترس و ترس و ترس از سایه خودشون هم میترسند
مرگ بر ضد ولایت فقیه
Romania
با چه رویی از تیم مذاکره کننده اصلاح طلب ها دفاع می کنند معلوم تو هر اداره ....دارد وبخاطر پست یا مقام موقت دست به هر کاری می زنند همین مغرضین بودند در فتنه 88 شعار برعلیه ولایت فقیه می دادند ومسجد وبنر نام سلار شهیدان را به آتش زدند این را بدانند حقوقی که می گیرند در قبال این کارها امریکا یا کدخدا را خوشحال کنند کور خوندند
Romania
اینها اگر خدایی نکرده دشمن به یکی از شهرهای ما جسارتی بکنه کلید شهر را دودستی تقدیمش میکنند به اسم تعامل و اعتدال
صبور بی ادعا
Iran, Islamic Republic of
وقتی وزیر آموزش و پرورش نسبت به تربیت فرزندانمان بی تفاوت باشد و پایه اصلی کشور
( فرزندان آینده این مملکت) را بی ارزش بشمارد و
به بخش خصوصی بسپارد ، چه انتظاری می توان
از یک مدیر بی کفایت صلاح طلب دشتستانی داشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محسن
وایییییییییییییییییییییییییی اقلیت پرسر و صدا
همین اقلیت پر سر و صدا ارامش امروزتو در میادین جنگ تحمیلی ارمغان اوردن والا الان داشتی واکس چکمه مزدوران وطنتو میزدی
تو دفاع مقدس کل ایران رفتن جنگ نه فقط شما
اکثرهم لا یعقلون
اميني-مينودشت
Iran, Islamic Republic of
سلام،اين حداقل كاركرد مديراني است كه ازسوي اصلاح طلبان معرفي وازسوي اعتداليون منصوب ميشوند..خداروشكر كه مافي الضميرشان رانشان ميدهند...توافق هسته اي به هر صورت وقيمت....
مرحبا به این بصیرت و غیرت دانش آموزآن و دانشجویان دشتستانی
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
این هم افاضات دولت تدبیر و امید.
آنقدر جسور و پررو شده اند که یک مدیر دست چندمی به خودش اجازه میدهد که صحبتهای مرجع تقلید اکثریت مردم را به زیر بکشد....
هر دم از این باغ بری میرسد...
مچکریم حقوقدان کدخدا نژاد!!
امیدواریم وزیر محترم آموزش و پرورش با اقدام انقلابی و برکناری شخص خاطی جبران فرمایند.
تضعیف کنندگان تیم هسته ای خوازج عصر جدید هستند
پس شما هم نماز جمعه را درچهارشنبه میخواندند از آنها هستید
همینه
France
منظورش روز چهارشنبه در جایگاه نماز جمعه این اتفاق افتاد چرا توجه نمی نمویی
تضعیف کنندگان تیم هسته ای، خودشان هستند که آمریکا را ابر قدرت و برابر با دنیا میدانند. انتقاد و اعتراض مردم، به دلیل همین ضعف درونی شان است و خودشان مقصرند.
Romania
لابد امتیاز دهنده گان به کدخدا بندگان نیکوکار خداوندند
نعیمی
Iran, Islamic Republic of
وقتی که روحانی مدیر های نالایق سر کار می آورد مگر باید از این بیشتر توقع داشت کار به جایی رسیده که با رهبر عزیز توهین کنند وای بر ما
صابری
منتظر انتخابات 96 هستیم آقای روحانی تا خودت و استاندارت و فرماندارت و آموزش و پرورشت رو سر جاش بنشونیم
92 دیدیم
دم شما مردم انقلابی گرم
اینکه که همش بسیجه پس کو مردم؟؟؟
ما مردم هستیم که همه بسیجی امام خامنه ای هستیم.
تو کجایی؟ بیا خودت رو نشون بده تا ....
دکککی! لیلی زن بودهاااا!
Iran, Islamic Republic of
ننگتان باد که چه خوب منافق از دوست و دشمن در این دوره دوساله شناخته شد؟! خدابه مردم بصیرت دهد تا بتوانند در دوره بعد بهتر رای دهند ان شاالله.
آفرین به افسران جنگ نرم دردشستان
مجید سرابی
United States
آخه بی ....شخص شما و سازمان شما زیر مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید و هر گونه فعالیت در آن باید بر اساس سیاست های نظام همیشه سرافزار اسلامی ایران باشد . آنقدر گستاخ شده اید که... و کارتان به جایی رسیده که منویات حضرت آقا را مضر با اهدافتان میدانید و با گستاخی تمام رفتار اسراییل پسند و عربستان پسند از خودتان بروز می دهید . ای کاش من در آنجا بودم و در تلافی...
Iran, Islamic Republic of
درود بر بسیجیان جنوبی. مثل خلیج همیشه فارس همیشه در صحنه هستند
من خودم بچه برازجانم ، رئیس اموزش پرورش و فرماندار از ...روبرو شدن با مردم این هفته به نماز جمعه نیامدند ، و معاونان خود را فرستادند که وقتی امام جمعه در خطبه های خودش به این اقدام ان دو مسئول اشاره کرد ، معاونان آنها با پررویی تمام با فریاد و داد و بیداد سخنان امام جمعه را قطع کردند که با واکنش مردم روبرو شدند ، مردم که به شدت از این قضیه ناراحت بودند از خجالت هر دو نفر حسابی در آمدند
ما مردم دشتستان وارد این بازیهای بچه گانه نیستیم خداوند عقل و خرد همگی ما را هدایت کند
سخنان رهبري را ريز نوشته اند و تيتر بزرگ زده اند
بهره برداري سياسي كرده ايد
آفرین بر مردم غیور دشتستان . ما هم با شما همدل هستیم و گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب . فرامین رهبری در سینه های ما نقش بسته و کسی نمیتواند آن را پایین بکشد .
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرزندان باغیرت رییسعلی دلواری
معلم
Iran, Islamic Republic of
در واکنش به اقدام رئیس آموزش و پرورش دشتستان در پایین کشیدن بنر فرمایشات رهبری:
می خواهند با این کار شکست مفتضحانه خود در مذاکرات سازشکارانه را لاپوشانی کنند/ اینها دولت را به سقوط خواهند کشاند
بوشهر24: خبرهای رسیده حاکی از آن است که مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان بنر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توصیه به تیم مذاکره کننده هسته ای را پایین کشیده است.

سید حسن لواسانی رییس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در اقدامی عجیب به بهانه تضغیف تیم مذاکره کننده هسته ای بنر سخنان رهبر انقلاب را پایین کشید!

وی که مدعی است که از بالا دستور گرفته، هر صحبتی که به مذاکرات ضربه بزند (حتی خط قرمز هایی که از زبان رهبری اعلام شده و دولتمردان به ظاهر پذیرفته اند) را تضعیف دولت روحانی و مانع رسیدن به توافق جامع هسته ای می داند!

بسیار برای این دولت متاسفم که افراد افراطی و بی منطق را منصوب کرده است

در همین رابطه مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان در گفت و گو با خبرنگار بوشهر 24 ضمن محکوم نمودن اقدام رئیس آموزش و پرورش دشتستان گفت: من وقتی جریان ممانعت رئیس آموزش و پرورش دشتستان از نصب فرمایشات رهبری در سطح شهر را شنیدم بسیار برای این دولت متاسف و متأثر شدم که چنین افراد افراطی و بی منطق و جاه طلبی را (که حاضرند برای نگهداشتن موقعیت خود همانگونه که در گذشته و در دوران اصلاحات از رئیس دولت خودشان عبور کردند الان هم از فرمایشات رهبری و خواسته های مردمی و آرمان های انقلابی عبور می کنند) منصوب نموده است.

افراد اینچنینی دارند از رحم اجاره ای دولت سوء استفاده می کنند

سید محمدجواد مهدوی افزود: این بسیار جای تأسف دارد در شهرستان شهید پرور و ولایتمداری مانند دشتستان افراد اینچنینی که هم اکنون با انتساب خود به دولت و سوء استفاده از رحم اجاره ای آن دارند سواری مجانی اما مخرب می گیرند و روز به روز با این رفتارهای حزبی و جناحی نابخردانه هم چهره خود و هم چهره دولتشان را در انظار و افکار عمومی منفورتر می کنند، در رأس کار قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه باید تأسف شدید خورد که حاضرند همه چیز را قربانی مطامع حزبی و جناحی خودشان کنند خاطرنشان ساخت: اینها برای اینکه شکست مفتضحانه خود در عدم موفقیت دولت در مذاکرات خیانت بار و سازشکارانه را لاپوشانی کنند حاضرند حاصل دسترنج مقاومت 35 سال جوانان این مرز و بوم به ثمن بخس بفروشند و مردم را مانند اقدام سردمداران دولتیشان در خفقان اطلاعاتی و اخباری قرار دهند.

اینها دولت را به سقوط خواهند کشاند

رئیس دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان ادامه داد: در واقع معتقدم اینها با این اقدام که ممانعت از حتی فرمایشات ولی فقیه زمان امام خامنه ای است، ترس و واهمه دارند که مبادا با آگاهی مردم از رد شدن مذاکره کنندگان از خط قرمزهای انقلاب و رسیدن به سازش با دشمن گرگ منش و خونخوار این ملت به هر قیمت وجهه خود را مضمحل یافته ببینند و این آفتی است که از دست اندرکاران افراطی گرا در این دولت بسیار مشهود است و خواهید دید همین جرگه افراد این دولت را به سقوط خواهند کشاند.

اینها خودباخته فرهنگی هستند

مهدوی در بخش دیگری از گفت و گوی خود با بوشهر24 گفت: من معتقدم مصداق چنین افرادی مصداق فرمایشات امام راحل است که فرمود اینها خودباخته فرهنگی هستند، البته اینها نمی توانند ملت با بصیرت را با این تحرکات و سانسورهای شدید در خفقان نگهدارند و مطمئن باشند ملت می فهمند که عوامل خودباخته فرهنگی و سیاسی راه به جایی نمی برند و روز به روز مفتضح تر و رسواتر و منفورتر خواهند شد.

وی ادامه داد: بر همه ما و مسئولین و دلسوزان انقلاب واجب است که با تبیین و تحلیل و واکاوی و نیز انتشار فرمایشات رهبری در سطح جامعه به ترویج آن کمک کرده و بدانند که با سانسور و بایکوت فرمایشات رهبری هیچ کمکی به انقلاب و آرمان های انقلاب که امام راحل معمار آن بودند نمی شود.

رئیس دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان در پایان گفت: توصیه من به همه مسئولین این است که این مناصب به کسی وفا نمی کند و برای خوشایند این و آن اقدامات غیرمنطقی و غیرمعقول نداشته باشند و بدانند دنیا و مناصب آن عروس هزار داماد است.
United States
ما یه مثل داریم اومدن اسب ها را نعل کنن مورچه ها هم پاهایشلن را بلند کردن . اخه ای جوجه عرصه سیمرغ نه جولان که توست
سارا
اگر بیانات رهبری در هر کجا به مذاق بعضی افراد خوش نیامد، نباید تفسیر به رای کنند و به خود اجازه پایین کشیدن متن سخنان ایشان یا توهین به ایشان را بدهند.
سخنان رهبر فرزانه همیشه در جهت منافع ذین و مردم و کشور بوده و می باشد و این را هر فرد عاقلی و با شعوری با تمام وجود درک می کند و می فهمد حالا چطور برخی تفسیر می کنند که این قسمت از سخنان رهبر متناقض با منافع ملی است ...
asghar
بنام خدا . آقای روحانی عزیز ، باش تا صبح دولتت بدمد . هشت سال احمدی نژاد مسئولیت داشت ، یکبار به شما و مردم بیسواد و مزدور نگفت . یکبار مردم تحصیلکرده چنین اطلاعیه ای برایش ندادند . ولی امرتان بواقع کیست ؟راحت باشید و بگوئید . برخلاف تصورتان مردم ، عوام نیستند بلکه خواص هستند . کسانیکه پشت سر مولایشان هستند و با شادی او شادند و با اخم او در مرز تهی کردن قالب ، اینها عوام نیستند .
هان ای دل عبرت بین ، از دیده عبر کن هان
Romania
خوشم اومد خوب اومدی ... دیگه حالم از هرچه کلید و تدبیر و تعامل و اعتمادسازی و رنگ بنفش به هم میخوره
آرمان آراسته
بیانات رهبری فصل الخطاب است و نیاز به توصیف و تفسیر ندارد...
ویراستار
United States
از همه مسایل سیاسی که بگذریم، شایسته نیست در اطلاعیه مدیریت آموزش و پرورش واژه فارسی "دوم" را با تنوین عربی« " دوما" بنویسیم !!!
آفرین به مردم غیور برازجان باید بنشوننش سر جاش نباید کوتاه بیان چی فکر کرده؟!
عجبا !!! طاقت دیدن و تحمل یه بنر رو هم ندارن
حسین
سخن آقا تضعیف تیم هسته ایست؟!!!
مهرداد
ای ول.دمتون گرم.نشون دادید هنوز هم رئیس علی پیدا میشه تو این مملکت
چرا شما ها دارید با این حرفها جو سازی میکنید؟!
کى جو سازى ميکنه????
اين از اون حرفا بودا
بابک
Romania
پائین کشیدن بنر سخنان آقا جوسازی نیست ؟اعتراض به این کار جوسازی است ؟چرا روحانی در حرف خود را پیرو رهبر میداند و در عمل راه افساد طلبان را میرود
احسنت به بوشهریهای دلاور
به نظر شما چطوره مذاکرات را تعطیل کنبم و اسلحه بدست بگیریم و برویم بجنگیم.
شهاب
Romania
و به نظر شما چطوره که یکی از جزایرمان را هم پیشکش کنیم تا بیایند با ما مذاکره کنند و تاسیسات و مراکز نظامی ما را اشغال کنند ... این جوری که ما در مذاکره پیش میریم مطمئن باش به اسلحه دست گرفتن نمیکشه خودمون کشور را تقدیم می کنیم و شما توی خیابان از خوشحالی میرقصی ... البته اگر مردم با غیرت بگذارند به آنجا بکشد
مهدی
چقدر افرادکوچک وبدبختی هستند که تحمل فرمایشات رهبر وولی فقیه راندارند خدا باهم کیشانشان محشورشان کند
سکوت امروز مردم در خصوص بی تدبیری های بعضی از مسئولین فقط به خاطر رهبری است وگر نه اینها طفیلی نیستند که بتوانند در مقابل مردم بی ادبی کنند با کوچکترین حرکت مردم نیست می شوند
ali
این هم از دولت تدبیر ؟
تدبیر تو فقط 4 سال است وبعد خداحافظ دکتر کلید ساز؟؟؟؟؟
دولت ....و بی امید
خفقان
خفقان اکنون رنگش بنفش شده است
عباس
به نام خدا
با سلام
من به نوبه خودم این حرکت آن مدیر اموزش و پرورش را محکوم می کنم و به مجموعه دولت و همه ی کار گزاران دولت توصیه می کنم بر خط ولایت باشید و همچنین که دلخوش به فرجام خوش از این مذاکرات تاریخ نباشید اگر یک مقدار دلسوز مردم بودید خون هزاران ایرانی را که در تاریخ به دست این جنایتکاران تاریخ ریخته شده با این مذاکرات لگد مال نمی کردید و به فضل خدا و مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری هدفی برای شما از این مذاکرات حاصل نمی شود و اگر منتظر سود بردن برای انتخابات هستید به شما بگویم همانطور که خود اقای روحانی فکر نمی کرد انتخاب شود همانطور هم به فضل خدا انتخابات جور دیگر خواهد شد من توصیه می کنم که به اغوش مردم برگردید
مسعود خوانساری
احسنت بر این مردم شریف و فهیم که همیشه در صحنه هستند و عوامل خود فروخته بیگانگان را شناسایی نموده و لازماست با پی گیریهالازم این مهره های بیگانه را از مجموعه اخراج نمایند .
تواب
یاد سخنی از اقای رحیم پور ازغدی افتادم که میگه:
سالهاست تو این مملکت مسئولین میخوان نظام رو ساقط کنند اما، مردم نمی زارن چون انقلاب رو مال خودشون میدونن
شیبانی
Iran, Islamic Republic of
آفرین باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم. اگر از رهبری اطاعت نکنیم بیچاره می شویم.
رضا
ما هر چه قدر از مقام معظم رهبري بيشتر حمايت كنيم اختلاس ها خود بيخود از بين مي رود.