يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱۴
۷۸

توافق نشود، اقتصاد ایست قلبی می کند!/ دولت اوباما خوب است!

داعش محصول تفکرات بشار اسد و عراق است
يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 424189
یک فعال اصلاح طلب با تعریف و تمجید از دیپلماسی دوران خاتمی علت شکست مذاکرات هسته‌ای در دوران اصلاحات را کلک زدن آمریکا دانست و گفت: ۱۲ سال پیش اگر امریکا و اروپا حمایت می کردند توافق در دولت اصلاحات به سرانجام می رسید؛ اما خب دولت امریکا آن زمان دولت خوبی نبود، اما الان حضور اوباما و دموکرات ها در کاخ سفید برایمان یک فرصت است.
توافق نشود، اقتصاد ایست قلبی می کند!/ دولت اوباما خوب است!
به گزارش جهان به نقل از راه دانا، طی روز های گذشته همایش های مختلفی از سوی اصلاح طلبان در سراسر کشور برگزار شده است که برخی از آنها حاشیه هایی به همراه داشت.

یکی از این همایش ها همایش اصلاح طلبان در گرگان با حضور ابراهیم اصغرزاده، یکی از فعالین سیاسی اصلاح‌طلب در گرگان بود که با حدود ۱۷۰ نفر از اصلاح طلبان استان گلستان در آن حاضر بودند.

در حالی که مسئولین دولتی به ویژه استانداری ها از انجام هرگونه فعالیت انتخاباتی منع شده اند، اعضای شورای شهر برخی از شهرها مانند مزرعه کتول و علی آباد کتول، اصغر زنگانه مشاور فرهنگی استاندار گلستان و برخی از مسئولین و کارمندان ادارات دولتی این استان در این برنامه حاضر بودند.

نکته جالب این است که مجری برنامه، یکی از مشاوران فرماندار بود که همین موضوع شائبه حضور سازمانهای دولتی در این همایش انتخاباتی را بیشتر کرد.

ابراهیم اصغر زاده در همایش اصلاح طلبان در گرگان در رابطه با مذاکرات هسته ای گفت: مهم ترین پروژه دیپلماسی سیاسی کشور در حال وقوع است و اگر به نتیجه برسد، مهم ترین دستاورد دیپلماتیک در طول تاریخ انقلاب و در طول ۱۰۰- ۱۲۰ سال اخیر است که ما دارای دستگاه دیپلماسی، دولت مستقل و تعامل با کشورهای خارجی بوده ایم.

وی با القای این موضوع که هر توافقی از عدم توافق بهتر است اظهار کرد: باید به مردم بگوییم که اگر مذاکرات ۱+۵ به نتیجه نرسد، اقتصاد ایران دچار ایست قلبی خواهد شد، چرا به مردم نمی گویید به تورم ۶۰ درصد خواهیم رسید و وضعیت تحریم ها فلج کننده تر می شود.


این فعال اصلاح طلب ضمن تأکید بر این موضوع که اصلاح طلبان موافق روند مذاکرات و رسیدن به توافق هستند، گفت: روسیه و چین نیز در صورت عدم توافق با ما همکاری نمی کنند و اگر توافق انجام نشود ما یک کشور منزوی می شویم خیلی‌ها در دنیا به آرزوی خودشان می رسند و مهم تر از همه اسرائیل که برای او چیزی بهتر از این نیست که ایران انقلابی درون چارچوب خودش منزوی بشود و نتواند با دنیا رابطه داشته باشد.

وی با انتقاد شدید از مواضع منتقدان توافق هسته ای گفت: من منتقدان را می شناسم، حتی اگر یک ایالت آمریکا را هم قباله این توافقنامه بچسبانند، وقتی ظریف از فرودگاه وارد کشور شود با لنگه کفش از او استقبال می کنند.

اصغرزاده با بیان اینکه منتقدان توافق هسته ای می‌خواهند با دنیا از در دعوا دربیایید، گفت: چه کسی به منتقدان حق می دهد بعد از ۳۷ سال انقلاب، این مباحث مهم را در خیابان پیگیری کنند؛ انرژی هسته ای در سطح بالا به درد کشور نمی خورد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: اگر توافق خوبی با غرب صورت بگیرد اصلاح طلبان هم پشت سر دولت هستند و از آن استقبال می کنند.

وی با تعریف و تمجید از دیپلماسی دوران خاتمی علت شکست مذاکرات هسته‌ای در دوران اصلاحات را کلک زدن آمریکا دانست و گفت: ۱۲ سال پیش اگر امریکا و اروپا حمایت می کردند توافق در دولت اصلاحات به سرانجام می رسید؛ اما خب دولت امریکا آن زمان دولت خوبی نبود، اما الان حضور اوباما و دموکرات ها در کاخ سفید برایمان یک فرصت است.

اصغرزاده با انتقاد از سیستم امنیتی حاکم بر فناوری هسته ای و عملکرد دولت قبلی در مسیر مذاکرات گفت: انرژی هسته ای را از بخش اقتصادی به بخش نظامی و امنیتی برده اند و آن وقت می خواهند به دنیا بگونید بیا و به ما اعتماد کن.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه تیم قبلی همیشه به دنبال سر و وضع اشتون بود که درست لباس می پوشد یا نه، اظهار کرد: ایکاش اشتون لخت مادرزاد می شد ولی منافع ما حفظ می شد.

اصغر زاده در ادامه افزود: کدام کشور دنیا در موقع مذاکره جزئیات را به اطلاع مردم رسانده، مگر می شود وقتی جزئیات مذاکره را گفت، پای میز مذاکره نشست و بازی برد- برد را جلو برد؟

وی با ادعای اینکه در زمان احمدی نژاد صلح جهانی به خطر افتاد، گفت: باید بروند دست و پای حسن روحانی و ظریف را ببوسند که می خواهند پرونده ایران را از ذیل فصل ۷ منشور سازمان ملل و شورای امنیت خارج کنند.

این فعال اصلاح طلب با اشاره به تحولات منطقه خاطر نشان کرد: شکل گیری داعش در منطقه زیر نظر دولت بشار اسد و عراق است و اصلاح طلبان معتقدند برای بهبود و ارتقاء موقیعت و امنیت ملی ایران، حتماً باید در هر پیمانی که علیه داعش و علیه رادیکال ها و بنیاد گراهای اهل تسنن در منطقه صورت می گیرد، مشارکت کنند.

نماینده اسبق تهران با بیان اینکه نمی شود با یک عده محدود لباس شخصی و انصار حزب الله مملکت را اداره کرد، گفت: وقتی من می گویم باید پرونده حصر موسوی و کروبی تمام شود، برای این است که مردم به سیستم قضایی کشور، به حاکمیت، به شعاری که می دهد و به صندوق رای اعتماد کرده و فکر می کنند رایشان خوانده و نماینده واقعیشان انتخاب می شود.

رادیکال ها و بنیاد گراهای اهل تسنن در منطقه صورت می گیرد، مشارکت کنند؛ این در حالی است که اصغر زاده درباره ائتلاف ضد داعش به سرکردیگی آمریکا و دیگر مستکبران دنیا چیزی نگفت.

نماینده اسبق تهران با بیان اینکه نمی شود با یک عده محدود لباس شخصی و انصار حزب الله مملکت را اداره کرد، گفت: وقتی من می گویم باید پرونده حصر موسوی و کروبی تمام شود، برای این است که وقتی مردم به سیستم قضایی کشور، به حاکمیت، به شعاری که می دهد و به صندوق رای اعتماد کرده و فکر می کنند رایشان خوانده و نماینده واقعیشان انتخاب می شود.

این در حالی است که سران فتنه ۸۸ به خاطر به خطر انداختن امنیت ملی در سال ۸۸ محکوم شده اند و این خواسته همه مردم حاضر در تجمع بزرگ ۹ دی ماه بود.

از طرف دیگر رهبری بارها تذکر داده اند که رای مردم حق الناس بوده و تا کنون شائبه ای در خصوص انتخابات در کشور ایران وجود نداشته است؛ اما هنوز اصلاح طلبان هنوز برای اثبات خود حاضر نشده اند بپذیرند که القای تقلب در سال ۸۸ یک دسیسه و برای پیاده کردن اهداف دشمن در کشور بوده است.

در حاشیه این همایش کلیپی پخش شد که تصاویر و سخنانی از سران فتنه ۸۸ به چشم می‌خورد که هم زمان همه حضار به تشویق این افراد پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
Iran, Islamic Republic of
شما ایست قلبی نکنی اقتصاد نمی کنه.
بایدم نفس اقتصاد بند بیاد...
Iran, Islamic Republic of
طرفداران آمریکا ایست قلبی می کنند یا اقتصاد?!
حالا کشورهای که استقلال ندارند ومستعمره آمریکا هستند قلب اقتصادشان خوب کار می کند?! یا کشورهای مستقل
فعلا که تحریمها انقد سنگین بوده برا کشور که رفتین پای مذاکره مجبور نیستین مذاکره کنین بکشین کنار از مذاکره ببینم کی ضرر میکنه امریکا یا شماهایی که ادعا میکردین تحریمها کاغذ پاره ای بیش نیست اما الان التماس میکنین برای مذاکره با امریکا
اونیکه التماس میکنه ما نیستیم شمایید
وقتی انقدر نمیفهمید که تحریم شمشیر دولبه است که ضررش فقط برای ما نیست مثل ضرر آلمان و فرانسه از تحریم ایران همینه میشد با مدیریت درست رفعش کرد 4 سال دوم احمدی نژاد نذاشتن مدام کارشکنی کردن چرا چون دلها از اول با احمدی نژاد ناصاف بود برای روحانی کی کارشکنی کرد اون وزیر صنعت و نفتشم که رای اعتماد گرفت از مجلس روحانی امکانش و داشت و الانم داره یه هدف کوتاه مدت که با مقاومت و ننالیدن و مدیریت رفع میشد رو فدای امنیت کشور با ارزش ترین چیز کشور و اجازه بازرسی میکنه ولی نه اگه قرار باشه پرتقال از مصر وارد بشه و لیموترش از ترکیه در شرایطی که دم از اقتصاد مقاومتی زده میشه بله باید التماس کنن برای تعلیق ضمنا اوناییکه شادان رفتن برای مذاکره و التماس کنان همون سال 92 توافق ژنو کردن نتیجه اش و در اضافه شدن تحریمهای بیشتر که حتی تحریم دانشگاه شریف هم بهش اضافه شد تجربه کردن ولی هنوز نمیفهمن هرچی بیشتر کوتاه میان نتیجه اش داره عکس میشه طرف ایرانی انقدر کوتاه اومده دیگه حرف از رفع تحریم نیست حرف از تعلیق فرق رفع تحریم و تعلیق و نمیفهمید؟
مردم تورو خدا رهپیمایی کنیم مثل نه دی بریزیم بیرون جلوی این توافق نامه ی ننگین و بگیریم ۱۴خرداد روز سخنرانی آقا تو حرم امام خوب وقتیه بعدم تو همهی شهرا
ایرانی
بنظر من هم، اگر ایران را کادو پیچ به آمریکا تقدیم کنند ،بعضی از افراد معلوم الحال برای عاملین اینکار فرش قرمز پهن می کنند و کک شان هم از اینکار نمی گزد!!!!
سلام
چه جالب اصلاحات امريكا بد بوده زمان احمدى نژاد خوب بوده و استفاده نشده حالا عالى .......تفسير به رأى!
آره از خوب بودن اوباماست که لایحه کنگره رو وتو نکرد که اینا خیلی منتظرش بودن این اوبامای خوب حتی در صورت توافق اونم این توافق مزخرف با حق بازرسی از مراکز نظامی حداکثر تا 2016 است بعدش میره و احتمالا جمهوری خواهان به قدرت میرسن ضمنا این اوبامای خوب که خودشم سیاه پوست خیلی خوب بود تو خود آمریکا جلوی سیاهپوست کشی پلیس آمریکا رو میگرفت یا نه جلوی تبرئه پلیسهای قاتل سیاهپوستان و میگرفت این اوباما برای همنژادهای هموطنش خوب نیست واسه ایرانیهای خاورمیانه خوبه عشاق آمریکا البته اصلاحاتیا از این قماش زیاد داشتن بانو فاطمه حقیقت جو بانو داوودی مهاجر که هر دو آمریکان جناب گنجی بانو فرناز قاضی زاده وزیرشونم که مهاجرانی بود و این رشته ادامه دارد
Iran, Islamic Republic of
انصافا اوباما نسبت به ریاست جمهوری های قبلی آمریکا ، خوب است
حسین
خوب نیست ما قوی شدیم اونا ضعیف
...
Iran, Islamic Republic of
شعور سیاسی یا همان بصیرت خودمان یه خورده اش خوبست
سلام بر جهان نیوز
لطفا متن این خبر را یک بار چک کنید مشکل دارد بعضی مطالب تکرار شده
انقلابی بوده یک زمانی این اصغر زاده حالا شده مطیع امپریالیسم
56
شنوندگان گرامی این صدای "امریکا"ست صدای مارا از گرگان می شنوید

شنوندگان گرامی این صدای "اسرائیل" است صدای مارا از گرگان می شنوید
مجتبی
خودتو ناراحت نکن کاری که اون موقع نتوستید انجام بدهید الان دارند تمامش میکنند ؟!چنان محکم هم می کنند که دیگه راه بازگشت واسه ایران نباشه
خب دیگه کار از محکم کار ی عیب نمی کنه!
Iran, Islamic Republic of
کور خوانده ای .این تویی که ایست قلبی می کنی نه اقتصاد . از کدام موزه شما در رفتی چون امثال شما رو که دیگه در موزه ها نگهداری می کنند...
Iran, Islamic Republic of
مثل این که خیلی فشار روش بوده این همه آب معدنی خورده
مودی
Iran, Islamic Republic of
این افراطی های بی عقل و خودمحور همیشه حرف خود را میزنند و کار خود را میکنند و در هر کاری خود را عقل کل میدانند.... یک روز بدون اینکه با کسی هماهنگ کنند و از کسی اجازه بگیرند از دیوار سفارت بالا میروند و چنان شعارهای تند و عجیبی میدهند که بهانه به دست دشمنان انقلاب میدهند و یک روز هم حاضر میشوند برای استقبال از همان شیاطینی که تا دیروز همه را به دوستی و هم پیمانی با آنها متهم میکردند حتی کفش های آنان را واکس بزنند.... سپردن سرنوشت نظام و کشور به دست چنین تندرو های افراطی چیزی جز خسران و ضرر و حسرت نخواهد داشت
دمش گرم اصغرزاده واقعا یک سیاست مدار است و درست می گویید.
سیاست یعنی زبونی یعنی....
الحمدلله رو که نیست!!!
شما خودتون جیب ملت و نزنید و مملکتو به باد ندید، ایالت امریکا پیش کشتون!
افرا
اللهم العن اوّل ظالم ظلم حق محمّد و آل محمّد و آخر تابعٍ له علی ذلک.....

خونم از دست این جور آدما !!! بهتر عرض کنم این جور خسها ، به جوش اومده و نمی دونم چکار کنم؟
این اقا توهم زده اماده است که دو دستی مملکت رو در اختیار امریگا قرار بده . ادم تا این اندازه آمریگایی دوست ندیده بود ن
صداقت
نوافق نشود شما اصلاح طلبان و دولت اعتدال ایست قلبی می کنید ...
شما به فکر خودتان هستید نه اقتصاد و ملت !
مهدی
Iran, Islamic Republic of
سادگی دولت اصلاحات تو ده سال قبل به قول اصغرزاده بتعث شد امریکا تو دوران خاتمی براحتی به این طیف به اصطلاح روشنفکر کلک بزنه..
اما ابراهیم جون دولت تدبیر و امید هم مثل دولت اصلاحات گول خورده منتها ده سال طول میکشه تا بفمین چه کلاه گشادی سرتون رفته.
این اصلاح طلبها واقعا خیلی رو دارن همیشه دیگران مقصر هستند دولت قبلی امریکا بد بود دولت فعلی گل و بلبل،اصلا انگار بی پایه اساس صحبت کردن تو خون اصلاحاتیهاس. میشه بگی جرج بوش چکار کرد که اوباما نکرد یا برعکس؟ 
خیرخواه
جای بسی تأسف است که این شخص بدین پررویی همه واقعیات را قلب می کند و به اساتید و دانشمندان و مردم فهیم کشورمان انگ می زند و از پروژه براندازی نظام در سال 88 به نقشه و هدایت سرویسهای جاسوسی دشمن که استارت تحریم های پی در پی را موجب گشت همچنان حمایت می کند. اگر واقعاً این بابا فرقی بین اوباما و دیگر همقطارانش می بیند پس باید به عقل او شک کرد. زیرا در طول همین توافق از ژنو تا کنون که قرار بود تحریمی صورت نگیرد بیشترین حجم تحریمها برقرار شد و به هیچ یک از تعهداتشان هم عمل نکردند. و گزینه های بوش همچنان روی میز اوباما بلکه با شدت بیشتر در هماهنگی کامل با کنگره به زعم خودشان بر روی میز است. این دو روزۀ دنیا چه ارزشی دارد که شرف و حیثیت و ناموس ایران را باید جاهلانه فدای آن کرد. چرا خلاف واقع سخن می گویند که هر توافقی بهتر است از عدم توافق؟ اگر ما با دست خود امضا کنیم توافقی را که هستی ایران و ایرانی را بر باد می دهد که دیگر هر بلایی سر ما بیاورند حتی حق اعتراض و دادخواهی را هم نخواهیم داشت و تمام نهادهای بین المللی و افکار عمومی جهان حق را به آنها خواهد داد نه به ما. اگر چنین توافق خطرناکی بوقوع نپیوندد این اولین پیروزی برای ماست. آنگاه با اصلاح رویکردها و همه داشته ها یمان و با توکل بر خداوندی که هیچگاه ما را تنها نگذاشته می توانیم راه برون رفتی را طراحی کنیم. ضمن اینکه راههایی برای تظلم خواهی هم مانند دادگاه لاهه و غیره بر ما بسته نشده.
بیچاره کج فهم، تو و امثال تو باید بدانند که روحانی و تیم مذاکره فعلی‌اش اساسا باعث شدند که کشور ما تحت تحریم‌های ذیل فصل هفتم شورای امنیت برویم. با توافقات ترکمن چایی که در توافقنامه سعدآباد و پاریس امضا کردند. و بعد از دو سال متعهد ماندن به آنچه آنها امضا کرده بودند و طرف مقابل هیج اقدامی انجام نمی داد. و رهبری مجبور شد دستور بدهد که پلمب تأسیسات هسته ای شکسته شود.
اینکه همه تأسیسات رو تعطیل کنی و اجازه نداشته باشی حتی یک سانتریفیوژ فعال داشته باشی و تحقیقاتی در این زمینه انجام دهی در مقابل هیچ که هنری نبود که تیم روحانی در آن مقطع انجام داد.
عرضه احمدی نژاد که من فوق العاده به ایشان انتقاد داشته و دارم این بود که در مقابل آنها سرسختی نشان داد و باعث گردید که ما چرخه کامل سوخت هسته ای را داشته باشیم. البته بگذریم از این که اواخر داشت در دامن طرف مقابل غش می کرد و به کلی مسیر دولت دومش عوض شد.
دولت دوم احمدی نژاد انقلابی تر و متکامل تر از دولت اولش بود . ...
اقایی
Iran, Islamic Republic of
اقای محترم دولت اوباما به قول شما خوب است چند روز دیگه برکنار شد تکلیف ملت چیه مثل عراق وسوریه بشیم
Iran, Islamic Republic of
امان و صد امان از دست ساده لوحان داخلي !!!
سران فتنه باید هرچه سریعتر محاکمه و اعدام شوند و این مطالبه همگانی میباشد و انشاءالله که محقق شود .
Iran, Islamic Republic of
از عاشق امریکا جز این انتظار است؟؟؟؟؟؟؟؟
به فرموده امام خامنه ای توافق نکردن بهتر از توافق بد کردن است .
Iran, Islamic Republic of
اقتصاد به توان داخلی مربوط است نه مذاکرات.
لولو درست نکنید!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مثل ستون پنجم امریکایی ها حرف میزنید!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
این خودی است یا امریکایی؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اقتصاد با تحرک دولت و به اتکای توان داخلی رشد میکند نه ....
چرا هرچی میگیم نمیشنوند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
توافق شود عزت اسلام انقلاب جمهوری اسلامی اقتصاد فرهنگ جامعه ..... ایست قلبی مغزی می کند
Iran, Islamic Republic of
اقا چشات خوب میبینه
ذلیل بودن که شاخ و دم ندارد.
تا تو مملکت امثال شما خود فروخته ها است امریکا غصهای ندارد نامردا با اینهمه جنگ وترور تحریم مردم ایستاده اند ما از کوبا ویا کره شمالی کمتر شما از خودتان میتر سید هر روزی که کوتاه بیاییم باید منتظر باشیم مثل عراق کشورهای منتطقه بشیم
هرچی در مورد این شبه روشنفکر ..... به ذهنتان می رسه لایقش هست
حسیت
South Africa
فرض کنیم حرف شما (آقای اصلاح طلب )درست باشد که درست هم نیست چون اقتصاد ما مریض و اختلاس ها هر روز بیشتر از دیروز است آیا به طرف مقابل چقدر ایمان دارید که به تعهدات اش عمل کند و آن بلای را که سر قذافی و صدام در آورد بر سر ما نیاورد. و توافق به چه قیمتی؟
کمی فکر کنید تا حرف بزنید
علی رحمانی
تاریخ مصرف گذشته!!!!!!!!1
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
1- مدعیان دروغین، دیروز کنگره آب پاکی رو روی دست شما ریخت و اوباما با امضای آن شما را مفتضح کرد
2- توافق نشود، اصلاحات و عاشقان سینه چاک شیطان بزرگ(کدخدا) ایست قلبی می کنند
3- کدام منافع را می گویید؟؟؟
-کاهش غنی سازی از 20 به 3.7 درصد؟؟؟
-تعطیلی سایت غنی سازی فردو ؟
-جمع آوری سانتریفیوژهای پیشرفته و نگهداشتن نسل اول آنها؟
- باقیماندن 95 درصد از تحریمها
- تخریب قلب راکتور اراک
و ....
نسل اول
جمله صحیحتر آقای اصغرزاده این است:
توافق نشود اصغرزاده و شرکاء ایست قلبی پیدا می کنند!
Iran, Islamic Republic of
بگویید " توافق نشود اصلاح طلبان ایست قلبی میکنند" حتی ژاپن هم هست و نیستش را به رابطه با آمریگا گره نزده بلکه با تولید توانسته برای خودش در دنیا جایگاه مهمی کسب کند
این همونیه که میگفت : غلط کردیم لانه جاسوسی رو تسخیر کردیم؟
شهرری
اگر این مذاکرات به نتیجه نرسد،خیلی ها دچار ایست قلبی می شوند!!!
اونی که ایست قلبی میکنه اصغر زادهو دوستاش هستند چون سابقه دارند
سعيد110
Iran, Islamic Republic of
بابا اينارو زودتر مي گفتي تا آمريكايي ها به فكت شيت خودشون اضافه كنند! خدا وكيلي عقل (شيطنت) بعضي به اصطلاح خودي هاي اشتباهي، برابري مي كنه با خباثت كل سياسيون حاضر در محوطه كاخ سفيد!
خودتون که ناکارامدیتون اثبات میشه ،ایست قلبی ومغزی با هم می کنید.چون چیزی جز نوکری کدخدا ،بلد نیستید.
شهروند
آقای اصغرزاده ،خدا را شکر که شما و دوستان شما در این مملکت مسئولیتی ندارید وگرنه فاتحه تکنولوژی و فناوری بومی را باید می خواندیم.
گفت: من منتقدان را می شناسم، حتی اگر یک ایالت آمریکا را هم قباله این توافقنامه بچسبانند، وقتی ظریف از فرودگاه وارد کشور شود با لنگه کفش از او استقبال می کنند...........
:) فعلا که شما قباله ایران رو با این ننگین نامه لوزان به اسم عشقتون وقبله امالتون شیطان بزرگ میزنید.
مارا به فتح! شما امیدی نیست ،فتوحات شهدامون رو حراج نکنید.
دمت گرم خیلی عالی گفتی
وی با ادعای اینکه در زمان احمدی نژاد صلح جهانی به خطر افتاد، گفت: باید بروند دست و پای حسن روحانی و ظریف را ببوسند که می خواهند پرونده ایران را از ذیل فصل ۷ منشور سازمان ملل و شورای امنیت خارج کنند......
الزایمر زود رس داری ،یه سر برو ارشیوها رو بخون ،ببین اون زمان کسی جرئت تو گفتن به ما رو نداشتُ الانه که امریکا هر روز بهتون یه فحش میده وتهدید میکنه واز عربستان هم توسری میخورید وکشتیتون رو به جیبوتی میفرستید.
مردی این خط ونشون رو برای دشمن کشورت بکش ُنه برای مردم خودت.
اصغر زاده در ادامه افزود: کدام کشور دنیا در موقع مذاکره جزئیات را به اطلاع مردم رسانده، مگر می شود وقتی جزئیات مذاکره را گفت، پای میز مذاکره نشست و بازی برد- برد را جلو برد؟......
کدخداتون امریکا که بلافاصله فکت شیت رو منتشر میکنه.گوشهای خودتون درازه جانم!
در ضمن برد -برد جوک مضحکی که دیگه کسی رو گول نمیزنه.تاسیسات موزه شده ما ،برای امثال توسری خور شماست که برد حساب میشه.
عبده
چرا به ادم مغرض و کم دانش اجازه پخش دروغ در جامعه داده میشود و به نفع دشمن سخن میگوید وجز اصلاح طلبان هیچکس از این حرفها خشنود نیست جز طیف خودشان تا کی حقارت وکم بینشی اینها تحمل میشود؟ سوق دادن هسته ای به بخش نظامی و امنیتی به چه مفهوم میباشد که ایشان اظهار میکند؟
شهبازی
جناب به اصطلاح اصلاح طلب: اولا که در موقعیتی نیستی تاتشخیص بدهی انرژی هسته ای در چه سطحی بدرد میخورد یا نه؟؟؟؟دومااقتصاد ما زمانی زمین خورد که واداده هایی مثل جنابعالی ود وستانتان 8سال زمام امور این کشور مظلوم را بدست گرفتید وشش دانگ درآغوش غرب گذاشتید آنوقت زمین خورد . و........
United States
الحمدلله والمنه ما از سال 1357 دارای دولتی مستقل و دستگاه دیپلماسی بیدار و بالنده هستیم. اگر بعضی ها که در غرب زدگی خودباخته این استقلال را تازه در گرو تایید تعامل با غرب می دانند این عقب افتادگی خودشان بوده. ما با شعار استقلال ازاددی و جمهوری اسلامی به فرمان امام ره راه عزت حکمت و پایداری بر اساس حریت حسینی و ولایت علوی را در پیش گرفتیم و پیروز بوده ایم. اگر بعضی خود باخته دور مذاکرات قبل تعلیق را دردستور کار خارج نکرده بودند امروز ما مجبور به دور جدید مذاکرات نبودیم. امروز پیشرفتهای هسته ای مدیون پافشاری در ادامه راه عزت حکمت و پایداری هست. اکر با سیاست دوره اصلاحات قبل ادامه می دادیم که الان نه تنها چیزی به عنوان علوم هسته‌ای نبود بلکه هنوز بایستی برای تامین رادیو دارو ها با مشکلات بیشتری مواجه می شدیم. ایا فراموش کردین باخرید ها و معاملات سیاسی دوره اصلاحات قبلی برای تامین نیازهای هسته ای کشور نه فقط سرمایه مالی رفت و هیچ بازدهی هم نداشت.
زمان نمایندگان غرب زده گذشته است. امروزفرزندان شهدا که پای ارزش ها و دست اوردهاای شهدای جنگ 8 ساله و هسته‌ای به نمایندگی مردم انتحاب شده اند به پاسداری از استقلال ازادی و جمهوریت خواهند ایستاد و میثاق شیردلان دفاع مقدس با ولایت را ادامه می دهند. و نیازی به مهره های سوخته امریکا نیست که حدو اندازه برای پیشرفت علم هسته ای تایین کنند.
والسلام علی من التبع الهدی
ناشناس
اصلاح طلب ترسو!!!!!همتون مثل .... می ترسید.می ترسید موقعیتتون، خونه زندگیتون، سفرهای خارجیتون و .... از دست بره!مطمين باشید اگرکشور در تنگنا بیفته این قشر ضعیف و متوسط جامعه و همچنین ولایت مدارها هستند که حاضرند همه چیزشونو بدن تا مملکت شیعه بمونه نه مثل شماها که مملکتو دودستی تقدیم امریکا و اسراییل کنید
تقصیری ندارد نوکری توی خونت رفته!!!!!!!!
کاظم
وادادگى تااين حد نوبر والله!
سر سپردگى به امريکا در کلمات اصلاح طلبان موج ميزند.
عزت وغيرت واقتدار ملى درکجاى قاموس شما جاى دارد؟
دیدگاههای شما از سادگی گذشته و به حماقت نزدیکه
Romania
همشون همینطورند!
چشمشونو می بندند دهنشونو باز می کنند.
خدایا مردم رو از این جماعت نون به نرخ روز خور نجات بده.
Romania
باید هم اقتصاد ایست قلبی کنه 2ساله دست رو دست گذاشته و فقط چشم به دست اوبامای با ادب دوخته اند
بوسجین
این همان دانشجوی خط امام است حال به قول خودشان یک زمانی با تصرف سفارت رابطه را با امریکا تشدید کردند حال مدافع سینه چاک اوباما شده چه تضمینی وجود دارد که این دفغه درست فکر کند ما که تاکنون به پای سیاست های ورشکستی اقایون نشستیم اما اینها دیگر ول کن ما نیستند
همین شما ها با افراط و تفریط ضربه های مهلکی به مردم و کشور زدید آقای تسخیر کننده لانه جاسوسی
چی شده آمریکا دوست شده اید؟
Romania
این مملکت کی از دست این افساد طلبها خلاص میشه خدا عالمه.
....متاسفانه درمانی ندارد.
وطن پرست
تمامی این افرادبادوختن کیسه ای بدنبال پرکردن ان ازقبل مردم کشوربوده وبهیچ وجهی دنبال حل مشکلات ودغدغه های کنونی ملت نیستند.چراکه بدنبال امال وآرزوهای سردمدارانشان دراونورآّب وامریکا واروپاهستند.خدابه داداین مردم بااین دولت برسد.واویلا
دوستارمردم
اگه واقعااین دولت بفکراین کشورومردم هست./...
vahide
شما مگه اقتصاد خوندی که انقد راحت اظهار نظر میکنی؟
همون کشور دست شما بی خردان بوده تا الان که ب این وضع دچار شدیم دیگه!
کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی. امریکا و اروپا با این اقتصاد ورشکسته و نیم بند چطوری میخوان بعد توافق اقتصاد ما رو زنده کنند