پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۲
۱

تجلیل رهبری از ایثارگری «حاج حسین»+فیلم

شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب: 424110
در سالروز ولادت با سعادت قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز، صبح امروز (شنبه) چهار هیأت از جانب حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان در تهران از رشادت، صبر و استقامت ایثارگران تجلیل کردند.
به گزارش جهان به نقل از راه دانا، حجج اسلام و المسلمین آقایان شهیدی محلاتی، تقوی، قمی و حاج علی اکبری به نمایندگی از رهبر انقلاب، با حضور در منازل تعدادی از جانبازان ضمن گفت و گو با آنان و کسب اطلاع از شرایط زندگی، درمان، کار و مشکلاتشان، از ایثارگری و فداکاری جانبازان سرافراز دفاع مقدس قدردانی کردند.

در یکی از این دیدارها، حجت الاسلام قمی نماینده رهبر معظم انقلاب با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به «حاج حسین» از این جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس بابت رشادت هایش قدردانی کرد.

پیش از این شبکه اطلاع رسانی دانا مستندی از درد و رنج های حاج حسین تهیه و منتشر کرده بود که می توانید در ادامه این مستند را مشاهده کنید:

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دوستان یک سر به سایت 33sal.ir بزنید
فیلم 33 سال سکوت رو نگاه کنید.

واقعا باید یک کاری برای جانبازان بکنیم ما مسئولیم
یا حجت ابن الحسن کمک کن آقاجون