دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲

استقلال را میخرند تا پیکان را منحل کنند؟

چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 423548
رئیس هیات مدیره باشگاه پیکان گفت: این واگذاری قطعا به نفع استقلال و پرسپولیس خواهد بود اما باید دید که به نفع خودروسازان نیز هست یا خیر.
به گزارش جهان به نقل از افکارنیوز، محمد جمشیدی در رابطه با حضور ایران خودرو در مزایده چهارم برای خرید استقلال اظهار داشت: من اصلا در جریان این موضوع نبودم و این خبر را هم در رسانه ها دیدم. البته این ماجرا خیلی ارتباطی به پیکان ندارد و مربوط به گروه خودروسازی ایران خودرو است. در هیات مدیره باشگاه پیکان تا به حال چنین بحثی مطرح نشده بود و من بر اساس اعلام نظر روابط عمومی ایران خودرو که گفته بود قصدی برای شرکت در مزایده ندارند،‌ از این مساله ابراز بی اطلاعی کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت برنده شدن ایران خودرو در مزایده استقلال،‌ پیکان به کارش ادامه می دهد یا خیر،‌ افزود:‌ پیکان به عنوان یک تیم ریشه دار در لیگ برتر به کارش قطعا ادامه می دهد. فکر می کنم اگر ایران خودرو برنده این مزایده باشد،‌ استقلال هم کنار پیکان می آید و به کارش ادامه می دهد.
رئیس هیات مدیره پیکان در خصوص اینکه ۲ تیم از یک مجموعه نمی توانند در یک لیگ حضور داشته باشند و آن وقت پیکان در صورت صعود به لیگ برتر دچار مشکل خواهد شد،‌ خاطرنشان کرد: چه کسی این صحبت را کرده است؟ مگر امسال وزارت نفت در لیگ برتر ۲ تیم نداشت؟ چیزی که من تا الان می دانم این است که قصدی برای انحلال پیکان وجود ندارد اما شاید فردا تصمیم دیگری گرفته شود. ما در هر صورت تابع مدیران ایران خودرو هستیم.
وی درباره اینکه این واگذاری به خودروسازان به نفع استقلال و پرسپولیس است یا خیر، گفت: قطعا به نفع استقلال و پرسپولیس خواهد بود اما باید دید که به نفع خودروسازان نیز هست یا خیر. باید دید که مدیران ایرانخودرو چه هدفی را دنبال می کنند.

جمشیدی در پایان درباره اعتراض پیکان به حضور غیرقانونی بازیکن خارجی راه آهن تصریح کرد:‌ منتظر هستیم که کمیته انضباطی رای خود را در این خصوص بدهد. تخلف بازیکن راه آهن محرز شده است و دیگر نمی دانم این همه تعلل برای چیست. اگر تخلفی صورت نگرفته،‌ پس چرا بازیکن راه آهن را محروم کرده اند؟ اگر هم که صورت گرفته،‌ پس باید بازیهایی که این بازیکن بازی کرده را به سود تیم مقابل اعلام کنند. همین بازیکن در دیدار مقابل پیکان یک گل زد و یک پاس گل داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *