دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

توصیه انتخاباتی خباز به جریانات سیاسی

چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 423495
معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری گفت: بزرگان هر دو جریان نشست‌هایی را با یکدیگر برگزار کنند و توانایی نامزدهای مجلس آینده را براساس کیفیت و نه وابستگی به جریان‌ها بررسی کنند تا مجلس پویا و اثرگذار داشته باشیم.
توصیه انتخاباتی خباز به جریانات سیاسی
 به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبر نگاران، محمدرضا خباز، معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری با اشاره به وضع آرایش سیاسی در کشور گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در کشور ما است، بنابراین نمی‎توان از آن به راحتی گذشت و نسبت به آن بی‌تفاوت بود، لذا همه جریان‌های سیاسی درون نظام به ویژه هر دو جریان اصیل و مقتدر کشور؛ یعنی اصلاح‌طلب و اصولگرا برای انتخابات مجلس فعالیت خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: این دو جریان از هم اکنون یا بصورت چراغ خاموش یا به صورت کم، فعالیت‌های خود را در مجلس شورای اسلامی شروع کرده‌اند.

نماینده سابق مجلس اظهار کرد: ما اکنون ۹ مجلس را پشت سر گذاشتیم و در همه مجالس گذشته تلاش برای بدست آوردن کرسی‌های بیشتری در مجلس صورت می‌گرفته است و هر جریان سیاسی تلاش می‌کرد تعداد کرسی‌های بیشتری را در اختیار بگیرد، به نظر می‌رسد بعد از ۳۶ سال به جای تفکر کمی، تفکر کیفی داشته باشیم، یعنی هر دو جریان سیاسی از درون خود جریان سومی را تحت عنوان افراد معتدل شکل دهند تا کیفیت جای کمیت را بگیرد.

وی اضافه کرد: جریان معتدل نامزدی را به مردم معرفی می‌کند که از نظر کیفی و محتوایی نقش موثری را در مجلس ایفا کند.

این فرد می‌تواند در پویایی مجلس نقش داشته باشد و در ‌‌نهایت در حل مشکلات کشور موثر باشد.

وی در پایان به بزرگان هر دو جریان اصیل در کشور پیشنهاد داد که نشست‌هایی را با یکدیگر برگزار کنند و توانایی نامزدهای مجلس آینده را براساس کیفیت و نه وابستگی به جریان‌های موجود بررسی کنند تا مجلس پویا و اثرگذار داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *