جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱
۱

محروميت سنگين در انتظار حنيف

يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 423004
در پایان بازی پرسپولیس و استقلال، سوشا مکانی مشغول شادی بود و عدد ۶ را نشان می‌داد.
به گزارش جهان، روزنامه خبر ورزشی نوشت: حنیف عمران‌زاده نیز عصبانی شد و با مشت به صورت سنگربان پرسپولیس ضربه زد، مشتی که برای حنیف تبعات سنگینی خواهد داشت و باید دید کمیته انضباطی محرومیت چند هفته یا چند ماهه برای مدافع استقلال در نظر می‌گیرد یا نه؟

عمران‌زاده در همين خصوص توضيح داد: ما باخته بوديم و فشار روحي- رواني سنگيني را تحمل مي‌كرديم، ديدم مكاني مدام عدد ۶ را نشان مي‌دهد من هم به سمت او رفتم و گفتم اين چه حركتي است كه انجام مي‌دهي؟ دستت را ببند و ديگر عدد ۶ را نشان نده.
حنيف در بخشي از حرف‌هايش به مشكلات مالي باشگاه استقلال اشاره كرد و گفت: هر كس به اندازه درآمدش برنامه‌ريزي مي‌كند، وقتي پولي كه برايش برنامه ريختي را نمي‌پردازند تمركزت به‌هم مي‌ريزد، الان من، صادقي و برهاني بابت مطالبات چند فصل اخير حدود يك و نيم ميليارد تومان از استقلال طلبكاريم.
اما بايد ديد تبعات مشت حنيف چيست؟ او خوش‌شانس بود چون ۹ دي سال ۷۹ مشت پرويز برومند و درگيري‌هاي بعد از آن باعث شد سنگربان استقلال ۳ سال محروم شود و ۳ روز را به همراه حميد استيلي و محمد نوازي در زندان به سر ببرد.

حنيف كه در بسياري محافل عدد ۴ را به رخ تيم رقيب و طرفدارانش مي‌كشد بايد ظرفيت شادي سوشا را داشته باشد، هرچند سنگربان پرسپوليس مي‌توانست طور ديگري شادي كند چون در زمان بازي معروف ۶ تايي او هنوز متولد هم نشده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
از یک مشت لات بی سرو با !!!!