دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

تشویق بوندسلیگایی تراکتوری‌ها

جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب: 422760
هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به با توجه به اینکه سکوهای ورزشگاه پر شده است روی تپه‌های مجاور ورزشگاه رفتند تا از آنجا بازی را مشاهده کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، ساعت اسکوربورد ورزشگاه یادگار امام تبریز خراب است و ساعت۱۵ و ۱۰ دقیقه را نشان می دهد.

* یکی از لیدرهای تراکتورسازی با حضور در میانه زمین هواداران را در امر تشویق تیم هدایت میکرد و فضای جالبی را روی سکوها بوجود آورد.

* یکی از هواداران توسط ماموران نیروی انتظامی بازداشت شد و به سمت بیرون ورزشگاه هدایت شد، که این مسئله با اعتراض سایر هواداران روبرو شد.

* تعدادی از هواداران روی کوه‌های مجاور ورزشگاه نشسته اند.

* هواداری که هفته قبل برای تماشای دیدار تراکتورسازی و استقلال با پای پیاده عازم تهران شد در ورزشگاه دور افتخار زد و از سوی هواداران تشویق شد.

* ماموران نیروی انتظامی دیگر به هواداران اجازه ورود به ورزشگاه را نمی دهند و حتی افرادی که در راهروها هستند به سمت بیرون هدایت می شوند.

* ترافیک سنگینی در خیابان های اطراف ورزشگاه دیده می شود.

* فردی در ورزشگاه چندین بار با بلندگو اعلام کرد تراکتورسازی ۲ بر صفر با گلهای سامان نریمان جهان و لوسیانو ادینهو برنده شده است و به سبک بوندس لیگایی این دو بازیکن را تشویق کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *