يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
دوست داشتم مقابل استقلال بودم

پیغام ایمون زاید برای پرسپولیسی‌ها

چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب: 422587
مهاجم ایرلندی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار این تیم با استقلال برای سرخپوشان آرزوی موفقیت کرد و گفت: دوست داشتم در دیدار روز جمعه برابر استقلال به میدان می‌رفتم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، ایمون زاید که در حال حاضر در تیم صباح مالزی بازی می کند در سال ۲۰۱۲ در دربی تهران با سه گلی که در دربی وارد دروازه استقلال کرد، بازی دو بر صفر باخته را سه بر صفر به سود پرسپولیس عوض کرد.

وی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار کرد: دلم برای تمام هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تنگ شده و دوست دارم دوباره آنها را ببینم. این جمعه بزرگ‌ترین دربی آسیا در تهران برگزار می شود.

این مهاجم ۳۱ ساله در ادامه گفت: لیگ ایران درحال پایان یافتن است و استقلال و پرسپولیس با حضور در رده های ششم و نهم نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند. اما این دربی این شانس را به بازیکنان پرسپولیس می دهد که احساس خود را بروز دهند و به هوادارانشان نشان دهند که این بازی برای هر بازیکن چقدر اهمیت دارد. در نهایت، فصل آنها را با شادی به پایان برسانند.

زاید در پایان گفت: بیشتر از هر چیز دوست داشتم این شانس را می داشتم که در این بازی به میدان می رفتم و هواداران را خوشحال می کردم. Dosat Doram Persepolis (زاید این عبارت را به همین صورت برای خبرنگار مهر ارسال کرده است) و امیدوارم هر چه زودتر هواداران را ببینم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *