شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱
۱

جوینده کار متفاوت در آمریکا+عکس

چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 422441
بحران بزرگ را می‌توان عمیق‌ترین، طولانی‌ترین و گسترده‌ترین بحران اقتصادی قرن بیستم دانست. این دوران در ایالات متحده آمریکا با کاهش ارزش سهام در تاریخ ۴ سپتامبر ۱۹۲۹ شروع گردید، در تاریخ ۲۹ اکتبر ۱۹۲۹ که سه شنبه سیاه نام گرفت، بورس آمریکا سقوط کرد و خبر آن در جهان پیچید.
به گزارش جهان به نقل از جوان و تاریخ، بحران بزرگ را می‌توان عمیق‌ترین، طولانی‌ترین و گسترده‌ترین بحران اقتصادی قرن بیستم دانست. این دوران در ایالات متحده آمریکا با کاهش ارزش سهام در تاریخ ۴ سپتامبر ۱۹۲۹ شروع گردید، در تاریخ ۲۹ اکتبر ۱۹۲۹ که سه شنبه سیاه نام گرفت، بورس آمریکا سقوط کرد و خبر آن در جهان پیچید. از آن پس طولی نکشید که جریان رکود اقتصادی در تمام کشورهای جهان به سرعت گسترش یافت. نرخ بیکاری به حدود ۲۵ درصد افزایش یافت. واین تصویر مردی در دوره‌ی رکود اقتصادی در آمریکا. (سال‌های دهه‌ی ۱۹۳۰) است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م
United Kingdom
بر عکس این اعلان تو بعضی کشورها ؟1 طرف نه زن داره نه بچه داره نه بلد است حرف بزنه اما ده تا کار به اون واگذار شده و تو هیات مدیره کلی شرکت عضو است و تا پایان عمرش هم در حالیکه کار نمی کنه و فقط اسمش است حقوق آن چنانی می گیره