شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۴
۲

جزئیات محموله کشتی نجات‌ برای‌مردم یمن

يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب: 421983
محموله ملزومات امدادی که در کشتی ایران شاهد بارگیری و به کشتی نجات موسوم شده است، شامل اقلام متعددی است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، قرار است کشتی نجات «ایران شاهد» بندر شهید رجایی را به مقصد بنادر یمن ترک کند.

کشتی ایران شاهد ۲ هزار و ۵۰۰ تن وزن دارد و قرار است کمک‌های انسان دوستانه مردم کشورمان را در زمان ۱۰ روز به بنادر یمن برساند.

مواد غذایی، دارویی، ملزومات اولیه مورد نیاز زندگی و چادر از جمله کالاهایی است که از طریق آب‌های خلیج فارس و بندر شهید رجایی به کشور یمن ارسال می‌شود.

تاکنون یک هزار و ۲۰۰ تن برنج، ۷۵۰ تن آرد، ۴۰۰ تن کنسروجات، ۵۰ تن دارو، یک هزار عدد چراغ والور، یک هزار عدد ظروف آشپزخانه، ۳ هزار تخته پتو و چادر و دو کانتینر ۴۰ فوت در این کشتی بارگیری شده است.

شایان ذکر است این کشتی حامل کمک‌های بشردوستانه مردم ایران برای یمنی‌هاست و همچنین این حمل و نقل دریایی با درخواست تشکل‌های مردم‌نهاد، انجمن‌های مردمی NGO و سازمان هلال احمر ایران و با هماهنگی صلیب سرخ جهانی در جریان ارسال کمک‌های امدادی در منطقه انجام می‌شود.

قرار است به محض آماده شدن و هماهنگی‌های لازم از سوی مقامات ذی‌صلاح کشتی حامل کمک‌های انسان دوستانه مردم ایران بندر شهید رجایی را به مقصد بنادر یمن ترک کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Latvia
اگر این کشتی را هم اجازه ندادند پهلو بگیره و بارشو تخلیه کنه تکلیف چیه ؟ فکر کنم وقتشه ایران یک گوشمالی به این جنایتکاران و خفاشان نشون بده .
اگر روسها قطعنامه شورای امنیت را وتو میکردند این مشکلات نبود امان از دو رویی روسها