شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

پیروزی بارسلونا بر شاگردان مویس

يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب: 421833
بارسلونا موفق شد با برتری ۲ بر صفر برابر سوسیداد انتقام شکست در بازی رفت را از این تیم منطقه باسک بگیرد.
به گزارش ایسنا، هفته سی و ششم لیگای اسپانیا با برگزاری ۲ دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده بارسلونا در خانه به دیدار گربه سیاه همیشگی خود سوسیداد رفت و با دو گل به برتری رسید.

نیمه نخست متعادل آغاز شد. بازیکنان سوسیداد با ارائه یک بازی فیزیکی و پرفشار مانع از شکل گیری فوتبال همیشگی بارسا شده و آبی اناری ها تنها با پاس در عمق های مسی و فرارهای نیمار و در یک صحنه سانتر آلوز و ضربه سر زیبای مسی صاحب موقعیت شدند که با درخشش رولو دروازه بان جوان و آماده سوسیداد راه به جایی نبرد تا نیمه نخست در نهایت با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم اشتباه مدافعان سوسیداد در زدن ضربه سر باعث شد تا نیمار دروازه سوسیداد را باز کند. پس از این گل بازیکنان بارسا که شاید احساس خستگی نیز کرده بودند، عقب نشسته و انریکه نیز برای رهایی از فشار حریف بوسکتس و پدرو را به زمین آورد و این تعویض موفقیت آمیز توانست پس از چند دقیقه پر استرس برای آبی اناری ها به زیبایی گل دوم را نیز به ثمر رسانده و سه امتیاز حساس و دشوار این بازی را به حساب بارسلونا واریز کند.

این بار پدرو بود که در دقیقه ۸۵ توانست گلزنی کند تا این دیدار با برتری ۲ بر صفر بارسلونا به پایان برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *