سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱۴
۲۵

حذف نام امام علی (ع) از آرم فروشگاه رفاه!

شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 421749
بزرگترین تغییری که گل زاده کرمانی در بدنه فروشگاه رفاه ایجاد کرده است تغییر آرم معروف این فروشگاه است که تعجب همگان را بر انگیخته است.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری شهدای ایران، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه (سهامی عام) در سال ۱۳۷۴ به ثبت رسید و فعالیت خود را آغاز کرد.

شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه، با حدود ۲۱۵ فروشگاه در سراسر کشور و نزدیک به ۳۵۰۰ نفر نیروی انسانی، بیش از ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه دارد. سهامداران عمده این ابر شرکت را بانکهای ملی، ملت، صادرات، تجارت و سپه و شهرداری ها و سازمان زمین و مسکن چندین استان کشور تشکیل می دهد.

با تغییر مدیر عامل این شرکت و حضور فرشید گل زاده کرمانی که از یاران نزدیک محمد رضا عارف است در شرکت فروشگاههای رفاه؛ آرم معروف شرکت رفاه تغییر کرده و نام امام علی (ع) که به صورت گلی در آمده بود حذف شده و آرم جدیدی در سایت فروشگاه رفاه قرار گرفته که به تدریج در فروشگاه ها اعمال می شود.

نگاهی به دو آرم قدیم و جدید فروشگاه رفاه نشان می دهد که ۵ علی در کنار هم تبدیل به آرم شده بود اما در طراحی مدرن و جدید آرم این فروشگاه نام علی به طور کامل از آن حذف شده است.

فرشید گل زاده کرمانی به هنگام قرعه کشی
برنامه پخش تلویزیونی تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای
ریاست جمهوری به نمایندگی ازعارف

فرشید گل زاده کرمانی که به دلیل سکونت خانواده اش در انگلستان یک پایش در ایران است و یک پایش در انگلیس و به خرج دولت انگلستان در حال طی کردن دوره دکترای مدیریت دانش است عضو هیئت موسس بنیاد امید ایرانیان محمد رضا عارف بوده و از اعضای ستاد انتخاباتی عارف در انتخابات سال ۹۲ بود که بعد از گمانه زنی ها برای ورود نزدیکان عارف به عرصه سیاسی در دولت روحانی، گل زاده نخستین بازوی عارف بود که به مدیر عاملی فروشگاه رفاه نشست.

اما بزرگترین تغییری که گل زاده کرمانی در بدنه فروشگاه رفاه ایجاد کرده است تغییر آرم معروف این فروشگاه است که تعجب همگان را بر انگیخته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
Iran, Islamic Republic of
کار خیلی خوبی کرده است . چرا که جایگاه ائمه اطهار (ع) خیلی بالا تر از این حرفهاست که روی هر میدان و کوچه و فروشگاهی بگذاریم و خدای ناخواسته در گفتارها به نحوی ناخواسته به جایگاه آنها بی احترامی شود.
Iran, Islamic Republic of
من وقتی در ایستگاه میدان انقلاب و یا میدان آزادی می ایستم و سواری ها فریاد میزنند"...دو نفر " بسیار اندوهگین میشوم چرا که این نامی است که پیامبر (ص ) به او افتخار میورزیدند ولی متاسفانه حالا شده هم عرض اتوبان رسالت که فریاد میزنند"رسالت یه نفر "
پس باید بپذیریم که احترام به جایگاه اهل بیت با نام گذاری در میادین آنهم با این شیوه ها نیست.
رضا
Iran, Islamic Republic of
حضرت ولی عصر (عج) لنگر زمین و آسمان هستند وافتخار شیعه . چرا باید نام مبارک ایشان روی بهترین خیابان پایتخت باشد ولی در بیانات اسم "حضرت " ولی عصر عج را نبریم ...
j s
Iran, Islamic Republic of
آق حمید، فکر می کنی این جماعت به خاطر جایگاه امام علی( ع) حذف کردند نخیر این جماعت را بشناس حتما می گویند خارجیها خوششان نمیاد با نام امام فکل دارها و بی حجابها به فروشگاه نمیآیند ، پس اسمی بگذاریم تا آنها خوششان بیاد و ما فروشمان بهتر شود و مطمئن باش دلایل آنها ایناست
با نام علی هر که درافتاد ور افتاد..
اگه از روی غرض این کار صورت گرفته که مرگش به از زندگی ننگینشه..

مثلا روشنفکری هست...؟؟!!
این خوب است اسم حضرت علی از توی ارم حذف کردن.
اصلا باید رویه ایجاد بشه از مجموعه مقدسات در نامگذاری ها استفاده نشده . چون ممکم است به هر دلیلی وهن مقدسات بشود.
...
خوب بنده خدا درست صحبت کن، شما با مامان و بابات هم همینطوری صحبت می کنی!!!
وقتی امامان ما به مااجازه داده اند که نامشان را بر خود وفرزندانمان بگذاریم ،این توجیه شما کلمه حقی میشود که اراده باطل از ان میشود.حضور اسامی این بزرگواران در عرصه زندگی ما ،نشانه محبت متقابل است.با این بازیهای روشنفکری انان را از زندگی ما دور نکنیدکه صدالبته بزرگتر از شماهم نتونسته.
Iran, Islamic Republic of
هدف این بود که به رفاه برسند که رسیدند..
نکته رگه بهایی دارد، مشکوکه
هم کرمانی که بهایی زیاد داره هم انگلستان و هم حذف نام علی(ع )
غفوری
خدا ازشون نگذره که اینجوری تو این شرایط به دین ضربه میزنند
حق شناس
حمید جان غافلی برادر طرف امده دشمنی میکنه با نام حضرت ان وقت شما میگید خوب کاری کرده ! پس اگر اینجوریه شما هم اسمتون عوض کنید چون امکان داره کسی بخواهد به شما خدایی ناکرده ناسزا بگوید ان وقت به حضرت حق توهین شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حمید
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حق شناس عزیز
اگر من می گویم خوب کاری کرده بخاطر اینه که نمیتونم ببینم در مجامع نام اهل بیت( ع ) طوری ادا میشود که در شان آنها نیست . یک نظریه در بالا آمده است که میگویند " از اول تا آخر امام علی راه بسته است " من واقعا با این نظریه موافقم که در جامعه نباید اینطوری به مقدسات اهانت شود . ولی اگر کسی هدف دیگری از حذف نام حضرت دارد آن نفهمی و یا کج اندیشی خودش است و جای ناراحت شدن هم دارد.
عاقل
مگرآرم ولگوی رفاه رامیخواهند صدا کنند که بی احترامی میشه به اسم ائمه فروشگاه اسم دارد آنهم رفاه که فعلا مدیرش توانگلیس درحال رفاه است
آینده نگر
بانام علی هرکه درافتاد ورافتاد.این یادت باشه
فرشید
حمیدجان آخرتت خودت را برای حقوق 10 میلیونیت ویه ماشین خراب نکن
فرشید
حمید میشه بگی چرا رنگ سبز در آرم جدید انتخاب شده .حتما میخواسته بی احترامی نشه به بعضیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقع گرا
Romania
دوستان عزیز با سلام و عرض ادب، وقت خودتون رو تلف نکنید، هر کسی برای انجام کارهایش دلایل و توجیهاتی هم دارد. به اصل مطلب برسید. دارن میخورن و میبرن. بعد دایما نمایش میدن. عوض کردن شکل آرم چه کمکی به سودآوری و کیفیت داره؟! کار دیگه بلد نیستن؟
همایی
Romania
لعن علی عدوک یا علی.
آگاه
سفسطه بس است، حذف نام امیرالمومنین ع خطاست. اصلا در آرم رفاه نامی از حضرت علی برده نمیشد فقط نوشته آن درج شده بود. ثانیا اگر خیلی معتقد بودن باید از درج آرم دارای نام ایشان در جاهایی که احتمال اهانت یا برداشت اشتباه بود خودداری میکردن.
منبع آگاه
Iran, Islamic Republic of
انقدر كارهاي ديگه كردن كه كسي خبر نداره!!!!
حقوق خودش و معاونش 16 برابر حقوق يك كارمند معموليه! 16 برابر!!!!!! به اسم كاهش هزينه ها به پرسنل فشار ميارن و تعديل نيرو ميكنن بعد تو هتل هويزه جشن ميگرن و تو برج ميلاد شام ميخورن!!!!
آفرین با این چیزها هم سر ما رو گرم می کنن و مردم رو سر فرعیات به جان هم میاندازند که از اصل قضیه قافل باشیم
United States
ان شاالله که حق ما از گلشون نره پایین حضرت علی جوابشون را بده
Iran, Islamic Republic of
این قضایا تو این شرکت واقعیت داره .ظلمی به کارکنان میشه که جز ننگ برای این دولت چیزی به همراه نداره .
من يکى از کارکنان فروشگاهم حقوق بچه ها با8ساعت کار300درصورتى ک خودشون ميليونى حقوق مى گيرن