چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۶
۷

امشب؛پخش‌مستندهسته‌ای‌شطرنج‌باگرگ‌ها

جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب: 421620
«شطرنج با گرگ‌ها» عنوان جدید‌ترین اثر مجموعه تلویزیونی «ثریا» است که به ناگفته‌های این روزهای سرنوشت ساز کشور می‌پردازد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، بعد از مستند «از هیروشیما تا لوزان» دومین قسمت مستند «سال‌های هسته‌ای» با عنوان «شطرنج با گرگ‌ها» امشب ساعت 22:45 از شبکه اول سیما به روی آنتن می‌رود.

«شطرنج با گرگ‌ها» عنوان جدید‌ترین اثر مجموعه تلویزیونی «ثریا» است که به ناگفته‌های این روزهای سرنوشت ساز کشور می‌پردازد.

گفتنی است پخش قسمت قبلی این مجموعه با عنوان «از هیروشیما تا لوزان»، استقبال گسترده مخاطبان تلوزیونی را به همراه داشت تا جایی که به درخواست مخاطبان چندین بار از شبکه‌های مختلف سیما بازپخش شد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسام
سلام به لطف اقای روحانی این برنامه هم مثل باقی برنامه ها لغو شد!!
انقدر با تاخیر پخش شد که مطمءنم خیلیا رفتن خوابیدن....
جهان خواهشا پخش این مستندات مفید را خیلی واضحتر اطلاع رسانی کنید
ممنون
علی
پخش شد .
دیدم خیلی جالب بود ایکاش دوباره تو یه تایم پربییننده تکرار بشه
علی اکبر
در خبرها امده بود که اقای ظریف وزیر خارجه کشورمان که در عین حال رییس هییت مذاکره کننده هسته ای هم هستند انتصاب وزیر امور خارجه عربستان سعودی را تبریک گفته اند ودر خبر دیگر اینکه دولت ونزوئلا به خاطر تجاوز عربستان سعودی به یمن سفیر عربستان را اخراج کرده است ایا از شنیدن این دو خبر متعجب وحیران نشویم ////
یمنی ام
واقعا بادیدن این مستند دلم سوخت.دل آدم می گیره نمی دانی با این خفت دولت چه کنی.آیا رفع خیالی تحریم ارزش این همه خفت رادارد. ای کاش راهکاری وجود داشت که می شد رای خودم را ازاین شخص پس بگیرم .واقعا از شهداء شرمنده ام.
عجب مستندی بودااا،روحانی امشب درشو تخته میکنه